Tusan också
Fortsätt testa säger jag. Nån dag till.
Jag har "alltid" vart regelbunden med mens på 29-31 dagar (äl på dag 15-17) men har börjat trycka till äl bortåt dag 20. Man kan ju hoppas att det är så för dig med. Att kroppen gör en fuling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tusan också
Jag börjar bli meganervös för allt. Ska ringa om en månad för att få tid för första ivf försöket och då ska även infektionsprover tas. Jag drömmer mardrömmar om att dom ska va positiva eller att mina ägg skulle ha tagit slut eller att sjukhuset skulle tappat bort mina uppgifter o vi sku få vänta två år på tid... Kan inte denna månad bara gå fort nu!!!! vill bara sätta igång. Tror ni man vågar ringa nån vecka innan dom sagt eller blir dom sura för att man inte väntar på sin tur?
Jag röstar på ring!Jag börjar bli meganervös för allt. Ska ringa om en månad för att få tid för första ivf försöket och då ska även infektionsprover tas. Jag drömmer mardrömmar om att dom ska va positiva eller att mina ägg skulle ha tagit slut eller att sjukhuset skulle tappat bort mina uppgifter o vi sku få vänta två år på tid... Kan inte denna månad bara gå fort nu!!!! vill bara sätta igång. Tror ni man vågar ringa nån vecka innan dom sagt eller blir dom sura för att man inte väntar på sin tur?
Stickan säger . Gissade fel på en dag men hade ganska rätt. Sen är det ju inte så troligt att det blir nåt av det. Men ändå.
Eller så blir det det, bara för att jävlas. Har anmält mig till årets första tävling och precis idag köpt en ny sadel (dyr men ett oerhört bra pris) . Skulle vara toppen att bli "oridbar" på en gång då!
Ok då, inte på dagen plus kanske men jag skulle vara orolig att åka av, det kan ju hända något, och så skulle jag ju gå upp ännu mer i vikt. Tycker det räcker som det är för hästen, försöker ju gå ner!På en gång?
Äntligen positivt ägglossningstest! Hur många timmar har jag nu på mig för att vara så säker som möjligt att det blir något?
Börja ligga såfort ni kan och fortsätt varje dag tills testet blir negativt
Jag slutade med cerazette efter 8 år, blev gravid på en vecka utan mens emellan!Fortfarande inte fattat hur man skriver i trådar utan att svara nån specifik
Jag och min sambo har nu bestämt oss för att sluta med p-piller och förhoppningsvis få ett barn nån gång i framtiden, slutade med pillren för 2 veckor sen, ätit dem i 10-12 år så längesen jag hade mens. (cerazette åt jag så hade ingen mens) har nu haft vad jag upplever som mensvärk i en vecka och idag började mina bröstvårtor ömma nåt sjukt!
Så hoppas det är mens på g..
Idag har dock själva värken försvunnit och bara haft ömma bröstvårtor.
Jag har läst hela tråden och beundrar er alla som kämpar och kämpar
Jag slutade med cerazette efter 8 år, blev gravid på en vecka utan mens emellan!
Och lite till...Börja ligga såfort ni kan och fortsätt varje dag tills testet blir negativt
Är obotlig optimist så jag äter sushi allt jag orkar nu eftersom det inte blir så mkt resten av året...