Grattis
Kanske bäst att ta några test till?
Haha ja helt klart behövs det massor av test till innan hjärnan fattar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis
Kanske bäst att ta några test till?
Klart man kan, gjorde jag med (ÄL+9 även om det var vääääldigt svagt då).Har inte riktigt fattat, men har plussat på 3 olika test nu på bim -5 och -4. Kanske vågar man tro på att det stämmer. Trodde inte jag skulle plussa innan bim.
Simmar i ägglissningsflytningar och både starkare streck (igår) på test och höjd Temp idag (dock 10 min efter att jag vakna)
Dock har vi mysiga 15 grader inne och -23 på utsidan. Vill behålla kläderna på
Vi har -27 ute och +16,5 inne! Me annars är väl jag i samma del av cykeln med äl-flytning. Orkar inte ens testa, men antar att jag har äl om typ 3 dagar.Simmar i ägglissningsflytningar och både starkare streck (igår) på test och höjd Temp idag (dock 10 min efter att jag vakna)
Dock har vi mysiga 15 grader inne och -23 på utsidan. Vill behålla kläderna på
Du skall alltid vara värst ... 12,5 grader i köket men där har vi bara vedspis som värmekälla.Vi har -27 ute och +16,5 inne! Me annars är väl jag i samma del av cykeln med äl-flytning. Orkar inte ens testa, men antar att jag har äl om typ 3 dagar.
Typ så de gick till igår... Över på 3 min, jag låg bara och skratta hela tidenTröjor och långa raggsockor kanske vore nått
1-2 dagar. Är det starkare eller lika starkt som kontrollstrecket?Hur länge har man positivt utslag på ägglossningstest. Jobbat lite tokigt så i går testa jag först kl 21, fullt utslag och idag blev de kl 15 med samma resultat...
Tills ägget lossatHur länge har man positivt utslag på ägglossningstest. Jobbat lite tokigt så i går testa jag först kl 21, fullt utslag och idag blev de kl 15 med samma resultat...
Tolkar det som lika starkt som kontrollstrecket (min man tyckte de var lite starkare)1-2 dagar. Är det starkare eller lika starkt som kontrollstrecket?
Tills ägget lossat
Oftast har jag haft positivt ÄL-test bara en dag, men ibland två.