Jag har funderat över hur det gått för dig, så jag tackar för uppdateringen!
Jag hoppas det löser sig för dig, det har hänt mycket på kort tid. Massor med kramar!heart
Tack! Ja mycket på kort tid, hoppas på ett bättre år 2016 med lite mindre kaos.*kram*
Jag hoppas ni får den hjälp som behövs och så småningom blir föräldrar @Kanintant
Tack, jag hoppas också att hjälpen fortsätter bra framåt också och att vi iaf har möjlighet att få barn om vi vill.
Oj vilken historia.
Många kramar och God Jul tillbaka!
Kram!
Åh herregud... Jag har tänkt på dig, men jag har inte frågat då jag tänkte att du kanske vill hålla dig borta från tråden. Tack för din uppdatering, och vi håller alla tummarna för att det ska lösa sig på bästa sätt. God jul på dig också!
Ja i början så var det jobbigt att hänga i tråden så det var skonsammare att låta bli och just nu känns tde inte så relevant men jag gissar att jag kommer tillbaka när tiden är rätt. Tack, kan nog behövas några tummar.
Lycka till med allt!
Tack
Jag skulle utgå ifrån att jag vill bli gravid och således få det ordentligt utrett och behandlat. Att sedan inte vilja ha barn ändå i slutändan blir ju då ett eget beslut.
Ja det gör jag för jag vet hur snabbt jag kan ändra mig (ja, dessvärre hänger beslutet på mig, sambon vill) och jag vill verkligen få det utrett när vi ändå håller på. Det kan vara så att jag vill försöka igen ganska snart nu när jag börjat må bättre så det är lika bra att de kollar upp ordentligt. Precis, man vill kunna bestämma själv oavsett vad valet blir.