Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska inte ha någon betydelse. Det finns miljoner okända orsaker.Äsch @em-pirre :-(
Pratar ni något om att ni blev gravida på första försöket som inte var ett fryst eller ska det inte ha någon betydelse?
Styrkekramar!
GRATTIS @ninsan !!!
Det ska inte ha någon betydelse. Det finns miljoner okända orsaker.
Att man misslyckas med två FET är ju inte direkt konstigt. Folk med normal fertilitet kan försöka några månader innan de lyckas. Ibland är embryona inte tillräckligt bra, helt enkelt.
Nu har vi bara ett fryst kvar, så vi sätter väl in det, och sen gör vi ny IVF via kommunen. I nåt skede får man väl fundera på hur länge man vill försöka, men i dagsläget bestämde vi att vi inte funderar på det ännu.
Det börjar bli så jäkla dyrt bara...
Jag tror att det blir så för oss med. Ett försök kvar privat, tre ivf kvar via kommunen. Så jag har ändå ganska många försök kvar ifall jag får många i frysen.Jag har dragit min gräns vid de försök landstinget betalar. Annars blir det nog svårt att sluta betala
Jag tror att det blir så för oss med. Ett försök kvar privat, tre ivf kvar via kommunen. Så jag har ändå ganska många försök kvar ifall jag får många i frysen.
Hur många har du i frysen?
Två.
Har jag tur hinner jag ju få tillbaka ett i år, har iaf LH i kroppen och möjligen liten stegring idag.
Det tar ju även en evinnerlig tid.
Vaför får du inte stimulerad FET? Det borde ju inte vara några som helst problem med att sätta igång cykel med hormon? Det är ju helt sjukt att folk ska behöva vänta så länge Och sen då ÄL infaller under helg får man börja om igen.
Jag hade nog blåvägrat FET i egen cykel, även om jag är väldigt regelbunden. Bara en månads väntan känns obeskrivligt lång.
Jag gör min FET3 om två-tre veckor. Väntar mens nu, och börjar behandla med östrogen genast CD2 som vanligt. Hinner med det innan jul, då labbet stänger.
SurtHelg är inget problem med blastocyst där jag går, däremot om man hade haft 2- eller 3dagars.
Stimulerad hade ju inneburit samma väntan nu eftersom man ska börja med progynon så tidigt i cykeln, missade ju den eftersom mens kom så "tidigt" i förhållande till testdag.
Jag tror att det blir så för oss med. Ett försök kvar privat, tre ivf kvar via kommunen. Så jag har ändå ganska många försök kvar ifall jag får många i frysen.