Ja, den borde säkert ha gjort det.För 2 veckor sedan tog jag tog otrivelle-sprutan. Min Gun sa att jag fick testa tidigast två veckor efter. Den måste ha gått ur kroppen nu va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, den borde säkert ha gjort det.För 2 veckor sedan tog jag tog otrivelle-sprutan. Min Gun sa att jag fick testa tidigast två veckor efter. Den måste ha gått ur kroppen nu va?
20/11 är testdag.@Empire
Hur går det? Har "tjuvläst" i tråden jättelänge och håller alla tummar jag har för dig. Visst skulle du testa i helgen som var? (Ber om ursäkt om jag missat svar på det eller om jag är för nyfiken....)
Ja, den borde säkert ha gjort det.
Ok. Det är verkligen din tur nu.20/11 är testdag.
Jag tvivlar.Ok. Det är verkligen din tur nu.
Jag tvivlar.
Okej, då är jag gravid
IIIIHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stort grattis!!!Okej, då är jag gravid
Tydligt och snabbt minus. Så jag skickade iväg ett mail till Prun med frågan om detta verkligen är ok, att må så här.
Jag lär kissa på stickor det här året ut, så jag tackar ja till ditt erbjudande.
Okej, då är jag gravid
Okej, då är jag gravid
Okej, då är jag gravid
Grattis och välkommen till sommartråden
Stryk det där med missfall. Du väntar ett barn. Punkt.Jag väntar ett barn, inte ett missfall,
Åh stort grattis till dig! Hållit tummarna lite extra för dig eftersom vi lämnade vintertråden i samma veva. .. Så roligt att se att du är på banan igen!Ska bara våga ta steget, förra gången fick jag ett missfall en vecka efter plusset. Så jag har svårt att glädjas, men ska försöka. Jag väntar ett barn, inte ett missfall, jag väntar ett barn, inte ett missfall, säger dessa orden ofta nu
Men jag får ett tidigt UL i vecka 7 av Sophia-hemmet, så jag ska kontakta dem och boka in ett, tror det blir mer på riktigt då
TACK!Åh stort grattis till dig! Hållit tummarna lite extra för dig eftersom vi lämnade vintertråden i samma veva. .. Så roligt att se att du är på banan igen!
Stryk det där med missfall. Du väntar ett barn. Punkt.
Jag hoppas att du kan fortsätta till Sommartråden med trygghet och glädje.