En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande sjukt kliande bröstvårtor. Någonstans inom mig hoppas jag det är en ny graviditet men då borde jag haft en tidigare ägglossning än beräknat ( i måndags i stället för nu på söndag) men kan man våga hoppas. Förra gången börjad det på samma sätt.

Grattis och välkommen till sommartråden :D

Ska bara våga ta steget, förra gången fick jag ett missfall en vecka efter plusset. Så jag har svårt att glädjas, men ska försöka. Jag väntar ett barn, inte ett missfall, jag väntar ett barn, inte ett missfall, säger dessa orden ofta nu :)
Men jag får ett tidigt UL i vecka 7 av Sophia-hemmet, så jag ska kontakta dem och boka in ett, tror det blir mer på riktigt då :)

Stresskissat hela dagen. Tror mensen kommer imorn. Brukar vara så.
Jobbigt tryck över livmoderområdet idag. Känns som att nån lagt en sten på den. Eller spänt en rem runt den. Gör även ont i bäckenbotten.

Tröttmössan jag tog visst Proveran igår i a f, på vägen till sängen. Så idag är dag två då.

Väntar fortfarande på svar från Prun. Får ringa imorn istället för att vänta på mailsvar. Behöver boka om tiden för spolning.

Ska bara våga ta steget, förra gången fick jag ett missfall en vecka efter plusset. Så jag har svårt att glädjas, men ska försöka. Jag väntar ett barn, inte ett missfall, jag väntar ett barn, inte ett missfall, säger dessa orden ofta nu :)
Men jag får ett tidigt UL i vecka 7 av Sophia-hemmet, så jag ska kontakta dem och boka in ett, tror det blir mer på riktigt då :)
Åh stort grattis till dig! Hållit tummarna lite extra för dig eftersom vi lämnade vintertråden i samma veva. .. Så roligt att se att du är på banan igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 955
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 523
Senast: orkide
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
999
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar