Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fruktansvärt ömma bröstvårtor och tunga/spända tuttar. Och mensvärk med nyp i höger äggstockområde sedan 30/9. Less, det är jag.
Har kissat slut på mina billiga grav-test - är idag på cykeldag 37. Har ett billigt ÄL-test, ett RFSU-äl-test och ett nyinköpt CB grav-test. Om jag fortfarande får minus på CB-testet imorn bitti blir det nästa omgång Provera.
Oh vad jag håller tummarna för dig att det blir ett plus!
Skulle det inte gå vägen, så har jag ett gäng billiga ÄL-test som jag gärna skickar till dig om du vill ha
Nyfiken på om du fått ett positivt test, @malumbub ?
Den är ny "Se till att införskaffa biljetter till en konsert så blir du gravid med en gång"Idag fick jag biljetter till Iron Maiden av min man. Juni 2016 kommer vara full av stora konserter.
Den är ny "Se till att införskaffa biljetter till en konsert så blir du gravid med en gång"
Det låter som om du har åkt på en ordentlig sväng av PMS. (Om du nu får negativt på gravtestet).
Du får gärna skriva vad din Gun svarade, om du vill förstås
Tack!@malumbub grattis på födelsedagen
Min gissning är att du kommer få svaret att det är helt normalt.Återbesök till läkare på onsdag. Är övertygad om att det är en hel del rester kvar, har inte kommit i närheten av så mycket "fast materia" som sist. Blöder rätt mycket till och från och jag har ganska ont. Har svårt att göra nr.2 på toaletten då det gör ordentligt ont när jag försöker trycka på. Så det känns skönt att få bli undersökt imorgon.
Nu är ju det här "bara" mitt andra MA/missfall inom loppet av ett halvår, men brukar de kunna svara eller ha några teorier om vad det kan bero på? Är det lönt att fråga om råd om det finns något man kan göra annorlunda?
Känns ju ganska olustigt när fostrena dött vid samma tidpunkt och händelseförloppet varit detsamma.
Återbesök till läkare på onsdag. Är övertygad om att det är en hel del rester kvar, har inte kommit i närheten av så mycket "fast materia" som sist. Blöder rätt mycket till och från och jag har ganska ont. Har svårt att göra nr.2 på toaletten då det gör ordentligt ont när jag försöker trycka på. Så det känns skönt att få bli undersökt imorgon.
Nu är ju det här "bara" mitt andra MA/missfall inom loppet av ett halvår, men brukar de kunna svara eller ha några teorier om vad det kan bero på? Är det lönt att fråga om råd om det finns något man kan göra annorlunda?
Känns ju ganska olustigt när fostrena dött vid samma tidpunkt och händelseförloppet varit detsamma.
Återbesök till läkare på onsdag. Är övertygad om att det är en hel del rester kvar, har inte kommit i närheten av så mycket "fast materia" som sist. Blöder rätt mycket till och från och jag har ganska ont. Har svårt att göra nr.2 på toaletten då det gör ordentligt ont när jag försöker trycka på. Så det känns skönt att få bli undersökt imorgon.