Tack @Mois och @Ray för vänliga ord! Det är mycket riktigt just min ålder och åldersglappet som kommer att bli mellan min son och eventuellt syskon som stressar mig. Men tog en mikropaus från tråden och grät och tyckte synd om mig själv ett par dagar så nu är jag på rulle igen!
Ska fokusera på positiva saker med att inte vara gravid!
*Jag kan rida min fina unghäst ett bra tag till! (Han är snäll men tänker inte riskera att åka av med gravidkula i ett unghästfnatt när den dagen kommer)
*Jag och gammel-tanten kan anmäla oss till div2-laget i höst!
*Jag kan njuta av öl/vin till maten på midsommar!
*Jag kan fortsätta njuta av en stor kopp kaffe till frukost!
*Jag kommer inte sabba semestern med gravid-illamående.
*Jag får användning för ÄL-testen som ligger och skräpar i badrumsskåpet.
Tar nog dock en paus från ÄL-test över sommaren. Dels för att avprogrammera besattheten lite och dels av rent praktiska skäl, ÄL kommer i juni och juli mest troligt att ske när vi är i sommarstugan med endast utedass att tillgå och få möjligheter att ta god tid på sig.
Ska fokusera på positiva saker med att inte vara gravid!
*Jag kan rida min fina unghäst ett bra tag till! (Han är snäll men tänker inte riskera att åka av med gravidkula i ett unghästfnatt när den dagen kommer)
*Jag och gammel-tanten kan anmäla oss till div2-laget i höst!
*Jag kan njuta av öl/vin till maten på midsommar!
*Jag kan fortsätta njuta av en stor kopp kaffe till frukost!
*Jag kommer inte sabba semestern med gravid-illamående.
*Jag får användning för ÄL-testen som ligger och skräpar i badrumsskåpet.
Tar nog dock en paus från ÄL-test över sommaren. Dels för att avprogrammera besattheten lite och dels av rent praktiska skäl, ÄL kommer i juni och juli mest troligt att ske när vi är i sommarstugan med endast utedass att tillgå och få möjligheter att ta god tid på sig.