Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag ägglossat nu? och det är väl isåfall inte för sent om vi skulle få till nåt imorgon? Känns som att hela äggstockarna håller på att lossar ungefär ivarjefall, en jäkla värk satte in nu på kvällskvisten
Ser ut som det! Ägget lever 12-24 timmar efter ägglossningen och spermierna behöver lite tid att hinna fram, så se till att få till det så snart ni kan!
Äh en snabbis i hallen när man möts i dörren fungerar utmärktTog det sista testet imorse och det var betydligt svagare så nog hände nåt inatt när jag hade sån värk
Vet inte riktigt hur sjutton vi ska få till det bara, karln sover efter nattjobb och jag måste rusa till stallet när han vaknar och sen är vi inte själva på hela kvällen tills han åker och jobbar igen blir nog att följa planen ändå och vänta till nästa tillfälle och vara lite mer förberedda då
Låter så smidigt med dessa snabbisar. Men även om herr i huset hinner på två minuter så är jag då inte ens redo för ingång på så kort tid. .. Det tar iallafall fem minuter förspel innan två minuter och det är inte särskilt behagligt ändå...Äh en snabbis i hallen när man möts i dörren fungerar utmärkt
Jag och min man går också om varandra. Jag jobbar (mycket) tidigt och han jobbar kväll/natt så jag vet att det inte alltid är så lätt att få till det.
Man får experimentera och hitta på nya tillfällen. Kan faktiskt vara både roligt och spännande
Låter så smidigt med dessa snabbisar. Men även om herr i huset hinner på två minuter så är jag då inte ens redo för ingång på så kort tid. .. Det tar iallafall fem minuter förspel innan två minuter och det är inte särskilt behagligt ändå...
Grattis!Jag har skrattat och gråtit hela förmiddagen... Nästan på dagen 6 månader efter mitt missfall. Fruktansvärt jobbiga månader där jag kastats mellan hopp och förtvivlan. Jag tror det fortfarande inte!! SER NI?!
VI SER!!!!Jag har skrattat och gråtit hela förmiddagen... Nästan på dagen 6 månader efter mitt missfall. Fruktansvärt jobbiga månader där jag kastats mellan hopp och förtvivlan. Jag tror det fortfarande inte!! SER NI?!
Bästa alternativet? Snarare det enda alternativet ....
STORT grattis!!Jag har skrattat och gråtit hela förmiddagen... Nästan på dagen 6 månader efter mitt missfall. Fruktansvärt jobbiga månader där jag kastats mellan hopp och förtvivlan. Jag tror det fortfarande inte!! SER NI?!
Ni som förordar tvåminuters-snabbisar får ta och ge ut någon praktiskt guidebok, för så här blir det inga barn gjorda.
Ni ser det hela från fel håll. Man har inte sex för att man mår bra. Man har sex för att må braGah. Ägglossning imorgon eller på måndag och ingen av oss är direkt intresserade av att ligga för tillfället. Jag känner mig som en fet, gravt osexig valross och maken är döds-stressad över jobbgrejer. Och "Nu måste vi verkligen sexa så det blir en bebis" är inte direkt en tanke som underlättar det hela.
Ni som förordar tvåminuters-snabbisar får ta och ge ut någon praktiskt guidebok, för så här blir det inga barn gjorda.
Jag har skrattat och gråtit hela förmiddagen... Nästan på dagen 6 månader efter mitt missfall. Fruktansvärt jobbiga månader där jag kastats mellan hopp och förtvivlan. Jag tror det fortfarande inte!! SER NI?!
Ok- när man har ingen annan att fråga rn lördagkväll så fråga man här....
ÄL test mäter en hormon som höjs strax innan äl och sen typ försvinner. Innan äl kan man ha lite fysiska känningar men inget jättejobbigt.
Innan mens har man ju ofta mer fysiska känningar men då finns inget hormon man mäter så vad beror egentligen spända bröst etc innan mens på?
Varför har man det ibland och inte alltid?