Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen ÄL här. En liten indikation att det kunde kanske vara på gång för några dagar sedan, men sen har det varit blankt igen.
*suck*
För första gången någonsin så säger jag att jag kan ta över den.Mens var fint men nu räcker det.
För första gången någonsin så säger jag att jag kan ta över den.
Nu är det 35 dagar sedan jag tog sista pillret och fortfarande ingen mens i sikte. Jag är heller inte gravid tog ett test i morse med 10 mml känslighet som otvetydigt var negativt. Jag som innan sonen var bortskämd med en klockren cykel på 25 dagar
Just nu mår jag skit. Mår skit över att det inte blev nått försök denna cykel, för jag har noll och ingen sexlust just nu. Brottas med känslan av att det ändå inte är någon idé.
Jag har regelbunden cykel, ägglossning varje månad enligt stickor, vi har sex... jag vet att det kan ta betydligt längre tid. Men just nu har jag bara känslan av att liksom, varför ens försöka.
Och samtidigt är jag så ledsen nu, för iom uteblivet sex är det inte ens minsta chans att jag blir gravid denna cykel. Inget att ens lite lite hoppfullt fundera över. Ingen bebis. Denna gång heller.
Jag blir fan deprimerad av att försöka bilda familj. Kanske likabra skita i det, satsa på hästen. Och resa mer.
Just nu mår jag skit. Mår skit över att det inte blev nått försök denna cykel, för jag har noll och ingen sexlust just nu. Brottas med känslan av att det ändå inte är någon idé.
Jag har regelbunden cykel, ägglossning varje månad enligt stickor, vi har sex... jag vet att det kan ta betydligt längre tid. Men just nu har jag bara känslan av att liksom, varför ens försöka.
Och samtidigt är jag så ledsen nu, för iom uteblivet sex är det inte ens minsta chans att jag blir gravid denna cykel. Inget att ens lite lite hoppfullt fundera över. Ingen bebis. Denna gång heller.
Jag blir fan deprimerad av att försöka bilda familj. Kanske likabra skita i det, satsa på hästen. Och resa mer.
Deppigt här också. Trots att vi fick till det på bra tider vet jag ju att sannolikheten är låg att det blev nåt eftersom det inte blivit på de 9 försöken innan... Jag har haft ÄL och vi har sexat vid bra tider innan också! Har det funnits nån på tråden som fått plus efter runt 12 försök?
Kommer att ha ägglossning
Jaja, jag är helt novis på sånt här, är bara väldigt lättad och nöjd över att jag då kommer ha ägglossning
Men, hur man ser att man haft det är när strecket blir svagare igen?
Borde ju inte trott annat men...nu kan jag ju inte slå bort tankarna på att göra ett försök när hormonerna verkar vara på vår sida, men är det dumt och borde vi vänta åtminstone en menscykel till för att kolla att alls känns okej?
Hade ju en mellanblödning veckan före mensen drog igång, även en två dagar innan. Mensen var normal och höll i sig i fem dagar, fick dock en liten blödning två dagar eftet slut men den övergick snabbt till brunt och äggviteaktig. Så, hur skulle ni gjort, provat och hoppats att det gick vägen och bra eller väntat en cykel till för att vara på den "säkra" sidan?
Borde ju inte trott annat men...nu kan jag ju inte slå bort tankarna på att göra ett försök när hormonerna verkar vara på vår sida, men är det dumt och borde vi vänta åtminstone en menscykel till för att kolla att alls känns okej?
Hade ju en mellanblödning veckan före mensen drog igång, även en två dagar innan. Mensen var normal och höll i sig i fem dagar, fick dock en liten blödning två dagar eftet slut men den övergick snabbt till brunt och äggviteaktig. Så, hur skulle ni gjort, provat och hoppats att det gick vägen och bra eller väntat en cykel till för att vara på den "säkra" sidan?
Som dom andra skrivit tidigare: Känner du dig redo så kör påBorde ju inte trott annat men...nu kan jag ju inte slå bort tankarna på att göra ett försök när hormonerna verkar vara på vår sida, men är det dumt och borde vi vänta åtminstone en menscykel till för att kolla att alls känns okej?
Som dom andra skrivit tidigare: Känner du dig redo så kör på