Måste säga att jag känner mig lite lurad Det ska ju va så himla bra att inte stoppa i sig massa hormoner i form av p-piller men ja vetifan om jag håller med! Slutade med dom i början av januari och nu har jag oftare fett hår, jag har fått finnar (vilket jag knappt hade som tonåring ens), lagt på mig 2-3kg (inte hela världen eftersom jag är normalviktig iaf men jag trivs inte helt med min nya vikt), känner mig svullen, har mensvärk nästan varje dag och mer humörssvängningar. Det ända som mööööjligtvis kanske är lite bättre är mina mystiska magsmärtor som inge läkare vet vad dom beror på men svårt att avgöra om det är p-pillren eller ngt annat som gjort att dom iaf inte kommer lika ofta just nu. Att jag inte haft mens mer än en gång sen januari gör väl inte saken bättre, hade den bara kommit som den ska så hade nog allt känts lite bättre. Jag skulle kunna stå ut med all skit om jag bara visste att det fanns en chans att bli gravid varje månad men just nu känns ju allt bara skit eftersom det inte ens kan bli bebis eftersom jag antagligen inte har ngn ägglossning än.