Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk om man kunde bli lika glad alltid Jag kände också så denna gången.Mens var det här!
Ja, tänk om man kunde vara lika glad...Tänk om man kunde bli lika glad alltid Jag kände också så denna gången.
En vadslagning? Vad vinner man? Ett paket ÄL-stickor?Ja, tänk om man kunde vara lika glad...
Men jodå, 51 dagar. Inte den längsta cykeln i mitt liv, men topp 5 är det nog.
Så då är ju frågan; ÄL om 2 veckor, om 3 veckor, 4, 5...?
Jag menar...den här cykeln hade jag ÄL-symptom mer än halva tiden. Haft ont i tuttarna de senaste 7 dagarna. Så...någon som vill tippa på när jag har ÄL och hur lång cykel jag får denna gång?
Ja, tänk om man kunde vara lika glad...
Men jodå, 51 dagar. Inte den längsta cykeln i mitt liv, men topp 5 är det nog.
Så då är ju frågan; ÄL om 2 veckor, om 3 veckor, 4, 5...?
Jag menar...den här cykeln hade jag ÄL-symptom mer än halva tiden. Haft ont i tuttarna de senaste 7 dagarna. Så...någon som vill tippa på när jag har ÄL och hur lång cykel jag får denna gång?
Har hållit mig i bakgrunden ett tag nu, men läst tråden. Det är så jekla jobbigt att försöka, inte få plus och allt.
Men nu till min fråga till all mighty buke!
Jag hade mens i slutet av feb senast (har långa cykler, PCO inte konstaterat, alla prover normala). Tror jag hade ÄL för ca 2 veckor sen, fick ett utslag och hade flytningar. Efter det har jag haft molvärk, var och varannan dag, haft binda på mig ifall mensen skulle komma, för det kändes så. I förrgår fick jag blodblandade flytningar, men det var bara pyttelite och med mörkt blod, inget ljust alls. Det försvann efter en dag. Men ffr molvärk.
Idag tog jag ett test (jag har testat under veckan också), från testlagret. Ett ljust streck, precis så det gick att se, kollade med mannen, han såg det också, men ljust. De andra testerna tidigare i veckan har det inte varit ens i närheten av att skymta ett streck...
Kan det vara ett plus, eller är det bara min inbillning? Det är ju tidigt i så fall, äl ganska precis för två veckor sen. Tänkte köpa ett annat test på apoteket, vad kan ni rekommendera? Jag vågar inte hoppas, men tänk om det är ett plus, .
Har hållit mig i bakgrunden ett tag nu, men läst tråden. Det är så jekla jobbigt att försöka, inte få plus och allt.
Men nu till min fråga till all mighty buke!
Jag hade mens i slutet av feb senast (har långa cykler, PCO inte konstaterat, alla prover normala). Tror jag hade ÄL för ca 2 veckor sen, fick ett utslag och hade flytningar. Efter det har jag haft molvärk, var och varannan dag, haft binda på mig ifall mensen skulle komma, för det kändes så. I förrgår fick jag blodblandade flytningar, men det var bara pyttelite och med mörkt blod, inget ljust alls. Det försvann efter en dag. Men ffr molvärk.
Idag tog jag ett test (jag har testat under veckan också), från testlagret. Ett ljust streck, precis så det gick att se, kollade med mannen, han såg det också, men ljust. De andra testerna tidigare i veckan har det inte varit ens i närheten av att skymta ett streck...
Kan det vara ett plus, eller är det bara min inbillning? Det är ju tidigt i så fall, äl ganska precis för två veckor sen. Tänkte köpa ett annat test på apoteket, vad kan ni rekommendera? Jag vågar inte hoppas, men tänk om det är ett plus, .
K
Köp ett digitalt från Clear Blue,då står det svart på vitt "gravid" eller "ej gravid".
Svar: Ja!
Jag har köpt både Apotekets egna och clearblue med veckoindikator.
Apoteket it is då!
Det är inte för tidigt? Är bara rädd för att det är negativt, för jag testar för tidigt?
Apoteket it is då!
Det är inte för tidigt? Är bara rädd för att det är negativt, för jag testar för tidigt?
Vänta två dagar, testa sen igen. Men det låter ju absolut som ett plus!
Vänta två dagar, testa sen igen. Men det låter ju absolut som ett plus!
Hehe, min man vill att vi testar ikväll Jag både vill det, och vill inte. Men tänk om det är ett plus, jag fattar inte hur jag ska kunna jobba idag?! Min hjärna är helt slö och jag sitter och skakar nästan... och jag jobbar med siffror, ingen bra kombination, haha!
Jag väntade (haha!!) till BIM +1 första gången jag misstänkte något, det var ett bra val för det var en ledig dag.
OM det nu är ngt, så är det skönt med en helg, att smälta det på