Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får väl göra det Det kanske blir sveriges mest sålda föl- så fort någon köpt den ångrar man sig och lämnar återbud.Du får lägga ut bild/länk till annons, så någon annan här kan köpa den. Det kanske är något med just DEN fölisen som gör att man blir gravid? *spinner vidare på mer att forska i*
Testade igen nu ikväll och.... plus!
Så jäkla galet. Drygt 1,5 år sedan vi började försöka och så plötsligt, när vi inlett fertilitetsutredning och jag preciiiiis köpt ett föl, så har det tamejtusan blivit någonting levande inuti mig. Livets oförutsägbarhet...
Super super grattis!!Testade igen nu ikväll och.... plus!
Så jäkla galet. Drygt 1,5 år sedan vi började försöka och så plötsligt, när vi inlett fertilitetsutredning och jag preciiiiis köpt ett föl, så har det tamejtusan blivit någonting levande inuti mig. Livets oförutsägbarhet...
Stort grattis @Amk !
Själv borde jag gymma som bara den nu i dagarna eftersom jag hade ÄL igår enligt appen, men har verkligen inte haft någon lust. Har skolarbeten som ska bli klara och en massa andra saker som ska fixas inför sommaren så lusten har tyvärr varit nere på noll. Vi får hoppa över bebisverkstaden denna månad helt enkelt. Som tur är har både jag och sambon semester kring nästa ÄL så då får vi köra hårt!
Gynakuten!?! Är det den spruckna cystan som spökar?Sjukt lång arbetsdag för honom och hela dagen på Gynakuten för mig, kan man ladda bättre än så
Gynakuten!?! Är det den spruckna cystan som spökar?
Mvh Miks
Kanintant ÄL 14/5 (?) BIM 28/5 (?) - 32 år, första försöket, inga barn sedan innan
floggingmolly ÄL 18/5 BIM 4/6 27, (28 i september), tredje försöket. Inga barn sen innan.
Rosen-Knoppen: ÄL 22/5 (?) BIM 5/6 - 25 (26 i September) år, femte försöket. Inga barn sen innan.
Amk BIM 30/5 -27 år, försökt i ca 14 månader, inga barn.
Mois ÄL 30/5 BIM 12/6 - 30 år, andra försöket. Dotter född 2011-08
Blåbäret ÄL 1/6 BIM 15/6 – 28 år, inga tidigare barn.
Rhinos ÄL 2/6 BIM 16/6 - 25 år, andra försöket, inga barn sedan innan.
em-pirre: BIM 3/6 snart 29, försökt i snart 10 månader, inga barn.
Robl ÄL 3/6 BIM 17/6
lil-sis äl typ 3/6 (gissar jag), BIM 17/6, 33, försökt typ 14 månader, två X som resultat, inga barn
Thera BIM 8/6 - 32 år, första försöket, son född 2011.
Vilse ÄL 9/6 BIM 19/6 - 27 år, ett barn, första försöket
Girasol: Käkar Provera i 10 dgr för beräknad ÄL 18/6, 3e försöket ivf. -38 år. Har 4 barn sedan tidigare (-99,-02,-04,-05)
Brukar ju inte få så mycket mer utslag än såhär, borde kanske börjat igår. Kanske justerar datumet lite men om jag tolkar smärtan och placringen av den på vänster sida rätt så är det ÄL. Gynekologen kund tyvärr inte se äggstocken pga myomet.
Har fått tid hos gyn om tre veckor för att diskutera borttagning av myom. Yay! Det betyder ju inte att det blir så men det blev iaf inte avvisat.D-vitamin har ökat från 20 till 70 men fortfarande otillräckligt. På nästan ett år!