Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ta upp till tre veckor tror, beror vem de skickar med. Har du bråttom så beställ från ebay, men även några från testlagretTack båda två
@vilse Jag köper gärna på ebay om det inte tar hundra år innan man får det. Vill du PM:a vad säljaren hade för användarnamn? Vet liksom inte ens vad det heter på engelska men det lät bra det du hittat
Jag kör testlagret eller Tradera. Tradera går snabbast och är billiga men testlagret tycker jag är lättare att tolka när man är "nybörjare"
Mensvärk, eller känns ungefär som det iaf, hela dagen men ingen tillstymmelse till mens. Får se om den dyker upp imorgon, fortfarande något öm i brösten.
Undrar vad din kropp tänker hitta på för något bus egentligen börjar bli lite spännande det här
(Hoppas du inte tar illa upp!)
Det låter ju lovande i alla fall! De två gånger jag missat äl har jag inte haft några symtom alls. Ingen molvärk, inga ömma bröst. Dessutom har det kännts som om brösten nästan skrumpnat.
BIM + 21? Har det blivit feltryckt? Annars tror jag nog du kan räkna med att det inte tagit sig denna gången/du inte haft äl när du trott.BIM + 21 typ... (eller 17 dagar efter sex)
BIM + 21? Har det blivit feltryckt? Annars tror jag nog du kan räkna med att det inte tagit sig denna gången/du inte haft äl när du trott.
Även som låghormonare så tror jag man plussar inom 14 dagar efter beräknad mens tyvärr...
(dock kan du ju haft äl senare som sedan tagit sig. Så hade jag varit dig hade jag nog fortsatt testa med jämna mellanrum (både med äl test och gravtest)
oj..jag är trött härFast nu läste jag igen, BIM + 21, och samtidigt 17 dagar efter sex (och beräknad äl antar jag). Då tar jag förgivet att du skrivit fel, så då kan du bortse från det jag skrev ovan
Då finns det ju fortfarande chans. Dock låter det ju som om du hade äl för ca en vecka sedan (också??), så det är bara att fortsätta testa (kanske fått två äl denna månaden, = kanske tvillingar? )
Dax att börja testa!