Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å jag väntar på mensen.... suck. Får glädja mig åt att jag idag fixade examinationen för det förhatliga examensarbetet/C-uppsatsen
Och som ett brev på posten kom den nu på morgonen... Så för en gångs skull följer den skolschemat och läkarens planeringÅ jag väntar på mensen.... suck. Får glädja mig åt att jag idag fixade examinationen för det förhatliga examensarbetet/C-uppsatsen
Tråkigt att vänta! Vad händer om ägglossningen inte blir den 18/6?
Mvh Miks
Hur går det @Kanintant ?
Kanintant - var det hormonspiral du hade? Har du otur kan det ju ta flera månader innan kroppen kommer igång "på riktigt" igen då...
Du har inte funderat på att använda äl-stickor? Just för att få veta OM du har äl eller bara små känningar om det?
Jag hade också rätt tydlig cykel trots att jag åt dubbla kartor p-piller. Tydlig äl-sekret varje månad. Men naturligtvis ingen äl.
Andra dagen utan Terolut, väntar på mensen (som ska komma 2-3 dagar efter avslutad kur). Brukar ni som tagit progesteronliknande preparat känna er som vanligt inför mens efter avslutad kur, eller kommer mensen helt plötsligt bara?