Bara för att dom är privata behöver det inte betyda att man inte får det betalt via landstingetHehe tror det finns privat i Linköping. Men hur som är det inget alternativ om privat ivf finansieras ur egen ficka. Sparar hellre de pengarna till ett ev syskon Det brinner inte direkt i knutarna gällande barn, det är bara så himla tråkigt att vänta. Jag är bara 25 år så har förhoppningsvis några fertila år kvar.
Strax över 1,5 år blir det nu. Kanske var så rmc menade. Ärligttalat blev jag så förbannad över att ingen sagt något om 2 års försök innan trots att jag varit i kontakt med rmc flera gånger (och uppgett att vi försökt i över ett år) och inte heller gyn i Västervik eller prunnar har sagt något. Men hon sa aldrig något om att remissen skulle skickas in igen så har vi tur menade hon att vi blir kallade efter augusti då två år passerats Det viktigaste nu tyckte hon var att vi skulle få en läkarkontakt på den närmaste gynmottagningen.
Är det någon som vet vitsen med att stimulera en ägglossning när jag inte har problem vad man kunnat påvisa med egna äl?
Tänkte om kön är lång på ert ställe. Men nu verkar det som om ni står i kön ändå eftersom det låter som om ni blir kallade så fort era två år i karantän löpt ut.
Tror det förfarandet är lösning 1A. Dvs det man så gott som alltid provar först. Speciellt om man bara går och väntar in tiden till att få börja med IVF