Bra! Äggstockarna såg fina ut på ultraljudet, AMH-värde på 1,37 (är väl lite lågt för min ålder men läkaren tyckte det var bra/ok), sköldkörtel var okej, spermierna var normala.
Hon sa att hon tror vi har goda chanser att få ett syskon med våra värden och vår historik.
Vi blev erbjudna paketpris på tre omgångar trots att det står att det inte gäller vid mitt bmi, så jag antar att de faktiskt tror att det är goda chanser på riktigt för de borde ju inte erbjudna något ekonomiskt ofördelaktigt för dem.
Jag fattar ju också att det är prognostiskt gott att vi fått till tre befruktningar på naturlig väg inom senaste året. Så ibland undrar jag om vi är lite för snabba på IVF-bollen. Men nu har ju faktiskt en äggledare rykt också... Och åldern tickar... Och AMH-värdet är ju inte skyhögt. Så det är kanske lika bra att köra... Men det går ju inte att sticka under stol med att det svider med pengarna. Hade man kunnat hade man ju gärna behållt sisådär 100' (eller ev mer) och lagt de pengarna på annat...