En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida del 13

Jag kunde inte vänta längre :o

Det är ju fortfarande "för tidigt" för att testa egentligen (det här är inte ett testa-tidigt-test), men jag tycker mig se ett svagt, svagt teststreck, eller inbillar jag mig? Jag har försökt att mixtra lite med färgerna (ökat kontrast o. s. v. ) för att se bättre, men jag vet inte om det hjälpte.
Tycker det är ett rätt tidigt test, ser definitivt två sträck.

Jag tycker det är ett streck jag också! och jag är rätt van att kolla urinprov :D ett tips vid svaga streck är att skugga för teststrecket med händerna. Då är det lättare att se spökstreck

• Gilla
Reactions: MML
Besök hos CVL idag. Vilket skillnad på bemötande säger jag bara. 😅 Är väl medveten om att man inte kan lova om att slutresultatet blir ett barn av egna celler men dom anser att jag absolut inte ska ge upp på mina ägg. Med hänsyn till att vi har god befruktningsgrad, jag blev gravid vid min enda insättning samt är fortfarande relativt ung.
Finns lite skillnad att göra behandlingsmässigt också, för att prova. Läkaren höll med om att något är konstigt med min kropp, men jag visar inga tydliga symtom för varken PCOS eller Endometrios, även om symtomen jag har liknar dessa.
Oroande dock är att läkaren jag träffade idag blev genuint besvärad över att jag inte har fått fragmin eller likande vid mina stimuleringar. Ackis har alltså antingen inte tagit hänsyn eller glömt att jag har historik av proppar i både lungor och huvud. Så det blir att ringa imorgon och se om jag bör stå på blodförtunnande eller ej...
Mer positivt är också att jag frågade om ett VUL, jag misstänkte att jag otroligt nog har ÄL på egenhand som aldrig har hänt. Jajjamensan! En stor blåsa som bör släppa till helgen! Skit coolt att kroppen vill fungera för en gångs skull. Hade varit ännu coolare om man hade lyckats bli gravid all naturales nu också. 😅

Det är ju fortfarande "för tidigt" för att testa egentligen (det här är inte ett testa-tidigt-test), men jag tycker mig se ett svagt, svagt teststreck, eller inbillar jag mig? Jag har försökt att mixtra lite med färgerna (ökat kontrast o. s. v. ) för att se bättre, men jag vet inte om det hjälpte.

Definitivt två streck.

Solklart två streck

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 648
Senast: orkide
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 929
Senast: Milosari
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka