Och vi är djupt ärade över att få vara vid ers majestäts sida!
Jag hoppas att ni har klädnypor att sätta på era små älvnäsor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vi är djupt ärade över att få vara vid ers majestäts sida!
Jag hoppas att ni har klädnypor att sätta på era små älvnäsor...
(Ja, jag var tvungen att tänka efter ett tag först innan jag fattade )Jag hoppas att ni har klädnypor att sätta på era små älvnäsor...
Bara några små reflektioner:
Två dagar i rad offrades det ulvar. De andra ulvarna försöker inte ens rädda situationen. Varför? Är det för att skydda någon speciell? Någon som inte misstänkts alls för att vara ulv?
Mammas röstade först båda gångerna. Är det en alibiröst? Eller vet hon något som vi andra inte vet?
Hedinn röstade på Mirtai, är det en alibiröst? Är det ett försök att få oss att tro att Mirtai är god?
Glömmerallt röstade på Hedinn två dagar i rad. Låter onekligen som om hon var säker på vem hon ville få bort. Eller är det en välplanerad ulvkomplott?
Sen har vi Dentaku är hon verkligen god? Kan det vara en slamkrypare?
Det finns i alla fall fyra goda kvar. Kan det finnas någon Morrisdansare kvar?
Så det betyder att det kan finnas fyra till tre ulvar kvar. Men det är väl knappast troligt.
Hur fungerar det med Bestiality? Om dom tagit honom så hade vi inte fått något offer under nästa natt antar jag?
Skall bli intressant att se vad natten för med sig.
Bara några små reflektioner:
Två dagar i rad offrades det ulvar. De andra ulvarna försöker inte ens rädda situationen. Varför? Är det för att skydda någon speciell? Någon som inte misstänkts alls för att vara ulv?
Mammas röstade först båda gångerna. Är det en alibiröst? Eller vet hon något som vi andra inte vet?
Hedinn röstade på Mirtai, är det en alibiröst? Är det ett försök att få oss att tro att Mirtai är god?
Glömmerallt röstade på Hedinn två dagar i rad. Låter onekligen som om hon var säker på vem hon ville få bort. Eller är det en välplanerad ulvkomplott?
Sen har vi Dentaku är hon verkligen god? Kan det vara en slamkrypare?
Det finns i alla fall fyra goda kvar. Kan det finnas någon Morrisdansare kvar?
Så det betyder att det kan finnas fyra till tre ulvar kvar. Men det är väl knappast troligt.
Hur fungerar det med Bestiality? Om dom tagit honom så hade vi inte fått något offer under nästa natt antar jag?
Skall bli intressant att se vad natten för med sig.
Jag tycker också det är lite märkligt att det inte ens gjorts något försök att rädda älvorna nu. I och för sig skulle det ju vara ganska tydligt då vilka som är de kvarvarande onda, speciellt om de hade lyckats att vända det mot någon god istället...
Ang Bestiality så märker vi inget om han har hamnat i lyan eller inte, det är bara om han hade blivit käkad som det inte blir käk natten efter, och hade han blivit käkad hade vi fått veta det.
Så det finns inget sätt att veta säkert vilken sida han är på nu, men vi behöver inte hitta honom egentligen för får vi bara ut alla älvorna så blir han "fri" igen.
Jag trodde det var 8 kvar. Vem har jag glömt?Det kan omöjligt vara bara fyra goda kvar då hade leken varit slut igår eftersom de onda isåfall varit fler än de goda(9 totalt fyra goda blir 5 onda).
När det gäller Bestiality begriper jag inte alls vad du menar gissar att du missuppfatt rollen på något vis. Huruvida B blir ond eller inte har noll och intet med ulvarnas käk att göra.
Men var de så misstänkta redan under dagen att ulvarna förstod att dom skulle bli utröstade redan då?Jag tycker inte det är det minsta märkligt, både bollen och Hedinn var så misstänkta att ulvarna måste insett att det är kört. Det hade varit betydligt konstigare om lyan försökt rädda dem.
Men det är klart det var ju två ulvar som blev utröstade så det måste väl betyda att dom är som mest 3 st? Eller tänker jag tokigt nu?Jag trodde det var 8 kvar. Vem har jag glömt?
mammas
Gabby
Mirtai
Lobelia
Tora
Glömmerallt
Vira
Dentaku
Du kan lugnt räkna med att ulvarna gör så gott de kan för att inte bli upptäckta inklusive att offra de sina.Om ulvarna hade röstat på någon annan hela tiden så hade man ju lättare listat ut vem som var ulv. Men vad jag undrar är hur länge Ulvarna väntar med att rösta? Röstar dom alltid sist så blir det ju lika tydligt där.
Vad skulle en ulv tjäna på att alibirösta? Och vad skulle en alibiröst vara i detta läget?Jag antar att det kan finnas en viss fördel med att inte rösta ut sina egna. Samtidigt finns det ju fördel med att alibirösta (om jag nu inte missuppfatta betydelsen av ordet).
Att den som röstar först på sina egna inte blir misstänkt.Du kan lugnt räkna med att ulvarna gör så gott de kan för att inte bli upptäckta inklusive att offra de sina.
Vad skulle en ulv tjäna på att alibirösta? Och vad skulle en alibiröst vara i detta läget?
Jag har alltid rätt!!Uppdatering!
*gääääääsp*
Träd... Gräs... Ljung... En och annan stuga...
Diamanda kanske hade en poäng ändå? Händer det ingenting i den här hålan?!
Dansen går i alla fall vidare.
Dag-DL kl 22!
Ulvarna kan rösta precis hur som helst, både först sist och i mitten. De kan starta drev på egna, de kan uppföra sig om de vore den godast i värden. Skickliga ulvar uppträder helt oskumt och avslöjas egentligen bara av sior eller annan information i spelet, inte av sitt agerande.Att den som röstar först på sina egna inte blir misstänkt.