En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du får ursäkta men jag tycker inte det där var speciellt trevligt skrivet.

Jag gör mig inte lustig över någon och gör mitt bästa för att förklara vad jag menar utan att bryta några spelregler.

Kan väl säga att det framgår klart att du tror ulvarna kan haft någon typ av info som påverkar röstningarna där snurrfian är inblandad så det behöver du inte oroa dig för om det är det du försöker få fram. Det är inte riktigt det jag har svårt att förstå utan mer resten av din tanke bana.
 
Du får ursäkta men jag tycker inte det där var speciellt trevligt skrivet.

Jag gör mig inte lustig över någon och gör mitt bästa för att förklara vad jag menar utan att bryta några spelregler.

Jag är ledsen, men det är direkt oförklarbart hur ulvarna ska kunna veta hur onda Diamanda är god.

Det var inte meningen att du skulle ta illa vid dig, men det blir lite lustigt ibland när folk snurrar in sig i teorier, det är inte illa ment.
 
Jag är ledsen, men det är direkt oförklarbart hur ulvarna ska kunna veta hur onda Diamanda är god.

Det var inte meningen att du skulle ta illa vid dig, men det blir lite lustigt ibland när folk snurrar in sig i teorier, det är inte illa ment.
Man kan snurra in sig på många olika sätt.
 
@Tora oavsett vad ulvarna vetat eller inte och oavett vad du har för roll så tror jag inte att de i det läget av leken velat ta några större risker för att få dig utröstad så jag tycker inte du ska fokusera för mycket på det.

Mirtai kan mycket väl vara ond men att hon skulle vara det för att hon röstat på dig är jag mer tveksam till.
 
Nu hänger jag inte med alls tyvärr, vad pratar du om? :confused:
Det är mycket hänvisningar till gamla spel. Så gjorde dom då och så tänkte dom då. Det har även skrivits att så gör man ju inte och andra liknade saker.

Problemet är att då är det lätt att snöa in på gamla spår. Dessa outtalade regler som finns. Jag säger inte att jag har rätt. Chansen är med största sannolikhet så att jag har fel. Men jag har inte fastnat i dessa gamla spår. Jag tänker på ett annat sätt än de som har spelat flera gånger.
De flesta gånger så kammar jag noll men ibland, ibland kan det hända att jag som en blind höna hittar det där kornet just för att jag är blind.
 
@Tora oavsett vad ulvarna vetat eller inte och oavett vad du har för roll så tror jag inte att de i det läget av leken velat ta några större risker för att få dig utröstad så jag tycker inte du ska fokusera för mycket på det.

Mirtai kan mycket väl vara ond men att hon skulle vara det för att hon röstat på dig är jag mer tveksam till.
Men det var inte mig dom ville rösta ut. Dom ville behålla Diamonda i spelet. Eller någon som kunde vara Diamonda.

Nu blir jag dock osäker om dom visste för att veta det så måste man tänka i lite andra banor. Och vara uppmärksam på små detaljer. Kanske är det en sådan sak som man ser sen när man vet.
 
Det är mycket hänvisningar till gamla spel. Så gjorde dom då och så tänkte dom då. Det har även skrivits att så gör man ju inte och andra liknade saker.

Problemet är att då är det lätt att snöa in på gamla spår. Dessa outtalade regler som finns. Jag säger inte att jag har rätt. Chansen är med största sannolikhet så att jag har fel. Men jag har inte fastnat i dessa gamla spår. Jag tänker på ett annat sätt än de som har spelat flera gånger.
De flesta gånger så kammar jag noll men ibland, ibland kan det hända att jag som en blind höna hittar det där kornet just för att jag är blind.


Jaha då förstår jag bättre vad du menar och instämmer det är det jag tycker är roligast med nya spelar, de tillför nya sätt att se olika situationer på.

Om jag hänvisar till gamla spel är det ofta för att hjälpa till att förklara hur olika saker kan gå till i lekarna. Det är många nya med och de kan ha lättare att avslöja gamla ulvar om de vet hur de brukar bete sig. Och för någon som själv inte varit ulv kan det vara svårt att föreställa sig hur snacket brukar gå i lyan. Ett vanligt misstag tror jag tex är att tro att ""nybörjarulvar" får mycket hjälp och så upplever inte jag att det är. Viss hjälp och stöttning kan man som "med ulv" ge till någon ny men oftast brukar jag snarare putta ut dem på djupt vatten och så får de försöka simma så gott de kan:p( Vilket de ofta gör finfint:up:)
 
Men det var inte mig dom ville rösta ut. Dom ville behålla Diamonda i spelet. Eller någon som kunde vara Diamonda.

Nu blir jag dock osäker om dom visste för att veta det så måste man tänka i lite andra banor. Och vara uppmärksam på små detaljer. Kanske är det en sådan sak som man ser sen när man vet.

Okej ja det kan absolut vara så att de ville ha snurrfian kvar i spelet för att de trodde/visste att hon var diamanda. Dock fick hon som sagt mycket röster redan dagen innan och låg därför ganska illa till så de kan också ha tyckt att det var för stor risk att räddningsrösta kvar henne speciellt om de inte var säkra utan bara misstänkte att hon var diamanda.

Jag tycker det är mycket lättare att se saker om jag så att säga vet vad jag ska leta efter. Speciellt när det skrivits så här stora mängder, hinner inte granska allt noga.
 
Röstlista DL2
19,44 quarter4ever röstar på Asko
20.03 Sasse röstar på quarter4ever
21.41 LenaH röstar på Asko
21.41 cirkus röstar på Snurrfian
21.46 Snurrfian röstar på Asko
21.48 Vira röstar på Asko
21.49 Sedna röstar på Asko
21.49 Hedinn röstar på Asko
21.50 Dentaku röstar på cirkus
21.50 Mammas röstar på snurrfian
21.52 Mirtai röstar på Snurrfian
21.53Artline röstar snurrfian.
21.53 Lobelia röstar på Asko
21.54 Pilot röstar på cirkus
21.55 glömmerallt röstar på Asko
21.56 bollen__ röstar på Snurrfian
21.56 Gabby_Ossi röstar på Asko
21,59 Tora röstar på Asko
22.00 Asko röstar på Q4E


Röstlista DL3
18.40 Lobelia röstar på Snurrfian
20.08 mammas röstar på snurrfian
21.44 Dentaku röstar på Artline
21.45 Snurrfian röstar på quarter4ever
21.47 Vira röstar på cirkus

21.50 Artline röstar på snurrfian (ogiltlig)
21.52 Hedinn röstar på Dentaku
21.54 LenaH röstar på Tora
21.54 Mirtai röstar på Tora
21.56 Sedna röstar på Tora
21.56 Tora röstar på Cirkus
21.58 glömmerallt röstar på snurrfian
21.59 bollen__ röstar på Tora
21.59 Cirkus röstar på Tora
22.00 quarter4ever röstar på snurrfian

Det är alltså de här två rösterna so är intressanta i sammnhanget? Jag röstade på snurrfian dag 1 men det har väl inte riktigt med saken att göra?

Om ulvarna visste/ hade starka misstankar om snurrfians roll dag 3 så tycker jag det talar till Lobelia och Mammas fördel. En ond lobelia borde lätt kunnat hitta någon annan att lägga rösten på och Mammas är tillräckligt bra på "hittepå teorier" för att kunna motivera en ändrad uppfattning om snurrfian.

Min röst hoppar jag över att kommentera det är bättre någon annan gör. Q vet vi var god.

Artlines röst räknades inte men hon var ju också god.

Så om jag då ska dra slutsatser från det här skulle jag säga att ulvarna snarare undvek att rösta på snurrfian än att de skulle försökt få ut någon speciell. Dina tankar om det @Tora ?

Om vi ska titta på just mirtai så hade ingen utöver Snurrfian mer än en röst när hennes kom LenaHs på tora kom dessutom på samma klockslag som mirtai så den hade Mirtai nog inte sett så om Mirtai hadde velat rädda Snurris borde hon valt Art, Q cirkus eller dentaku. Därför utesluter jag räddnings röst från mirtai.

En ond Mirtai kan definitivt struntat i att räddningsröstat så det betyder inte att jag godförklarar mirtai ska jag väl påpeka innan någon missuppfattar mig.

Nu när vi vet Bollens__ roll sä känns däremot hennes röst som om den skulle kunna vara rädnings röst om ulvarna hadde koll på Snurrfian.
 
Okej ja det kan absolut vara så att de ville ha snurrfian kvar i spelet för att de trodde/visste att hon var diamanda. Dock fick hon som sagt mycket röster redan dagen innan och låg därför ganska illa till så de kan också ha tyckt att det var för stor risk att räddningsrösta kvar henne speciellt om de inte var säkra utan bara misstänkte att hon var diamanda.

Jag tycker det är mycket lättare att se saker om jag så att säga vet vad jag ska leta efter. Speciellt när det skrivits så här stora mängder, hinner inte granska allt noga.
Men dom visste inte att hon var Diamonda utan dom visste att jag inte var Diamonda.

Men som sagt det är inte säkert att dom fattade det. Även om det går att gissa sig till att jag med stor säkerhet inte är det.

Jag själv tycker att det med lite fantasi och aha känsla inte är alltför långsökt. Men jag kanske överskattar ulvarna (inget ont om ulvar nu på något sätt).
 
Röstlista DL2
19,44 quarter4ever röstar på Asko
20.03 Sasse röstar på quarter4ever
21.41 LenaH röstar på Asko
21.41 cirkus röstar på Snurrfian
21.46 Snurrfian röstar på Asko
21.48 Vira röstar på Asko
21.49 Sedna röstar på Asko
21.49 Hedinn röstar på Asko
21.50 Dentaku röstar på cirkus
21.50 Mammas röstar på snurrfian
21.52 Mirtai röstar på Snurrfian
21.53Artline röstar snurrfian.
21.53 Lobelia röstar på Asko
21.54 Pilot röstar på cirkus
21.55 glömmerallt röstar på Asko
21.56 bollen__ röstar på Snurrfian
21.56 Gabby_Ossi röstar på Asko
21,59 Tora röstar på Asko
22.00 Asko röstar på Q4E


Röstlista DL3
18.40 Lobelia röstar på Snurrfian
20.08 mammas röstar på snurrfian
21.44 Dentaku röstar på Artline
21.45 Snurrfian röstar på quarter4ever
21.47 Vira röstar på cirkus

21.50 Artline röstar på snurrfian (ogiltlig)
21.52 Hedinn röstar på Dentaku
21.54 LenaH röstar på Tora
21.54 Mirtai röstar på Tora
21.56 Sedna röstar på Tora
21.56 Tora röstar på Cirkus
21.58 glömmerallt röstar på snurrfian
21.59 bollen__ röstar på Tora
21.59 Cirkus röstar på Tora
22.00 quarter4ever röstar på snurrfian

Det är alltså de här två rösterna so är intressanta i sammnhanget? Jag röstade på snurrfian dag 1 men det har väl inte riktigt med saken att göra?

Om ulvarna visste/ hade starka misstankar om snurrfians roll dag 3 så tycker jag det talar till Lobelia och Mammas fördel. En ond lobelia borde lätt kunnat hitta någon annan att lägga rösten på och Mammas är tillräckligt bra på "hittepå teorier" för att kunna motivera en ändrad uppfattning om snurrfian.

Min röst hoppar jag över att kommentera det är bättre någon annan gör. Q vet vi var god.

Artlines röst räknades inte men hon var ju också god.

Så om jag då ska dra slutsatser från det här skulle jag säga att ulvarna snarare undvek att rösta på snurrfian än att de skulle försökt få ut någon speciell. Dina tankar om det @Tora ?

Om vi ska titta på just mirtai så hade ingen utöver Snurrfian mer än en röst när hennes kom LenaHs på tora kom dessutom på samma klockslag som mirtai så den hade Mirtai nog inte sett så om Mirtai hadde velat rädda Snurris borde hon valt Art, Q cirkus eller dentaku. Därför utesluter jag räddnings röst från mirtai.

En ond Mirtai kan definitivt struntat i att räddningsröstat så det betyder inte att jag godförklarar mirtai ska jag väl påpeka innan någon missuppfattar mig.

Nu när vi vet Bollens__ roll sä känns däremot hennes röst som om den skulle kunna vara rädnings röst om ulvarna hadde koll på Snurrfian.
Exakt dom undvek att rösta på snurrfia.

Jag var ju den enda av dom goda som dom i så fall visste med säkerhet inte var Diamonda.

Men mycket saker har ju hänt efter det och jag är inte så säker längre att dom listade ut det.
 
Exakt dom undvek att rösta på snurrfia.

Jag var ju den enda av dom goda som dom i så fall visste med säkerhet inte var Diamonda.

Men mycket saker har ju hänt efter det och jag är inte så säker längre att dom listade ut det.

Du menar att de skulle röstat på just dig för att de inte ville riskera att rösta på någon som kunde vara diamonda?

Det är möjligt. Jag tror dock inte så mycket på den teorin. Men möjligt absolut.


(Sen får du gärna låta bli att använda utrycket "de goda" när du verkar mena "icke ulvar", Jag vill inte märka ord men det gör mig förrvirrad ibland och då får jag svårare att hänga med i dina resonemang, nu tror jag ju att jag förstod ändå men jag tänkte rent allmänt.)
 
Kanske ska tillägga (för att vara övertydlig) att jag har Mirtai ganska långt upp på min lista(mest pga den berömda uteslutningsmetoden:p men det beror lite på hur många elakingar vi har också) över misstänkta det är bara det att just rösten på tora ser jag inte det misstänkta i.

Om vi ska snacka möjliga rädningsröster så kan ju hennes röst på Snurris dag två vara en sådan och i övrigt så vet jag inte vad jag ska tro om hennes tidiga röst på dentaku heller, kan ju vara ett försök att få rösterna att hamna just där.
 
Röstlista DL3
18.40 Lobelia röstar på Snurrfian
20.08 mammas röstar på snurrfian
21.44 Dentaku röstar på Artline
21.45 Snurrfian röstar på quarter4ever
21.47 Vira röstar på cirkus

21.50 Artline röstar på snurrfian (ogiltlig)
21.52 Hedinn röstar på Dentaku
21.54 LenaH röstar på Tora
21.54 Mirtai röstar på Tora
21.56 Sedna röstar på Tora
21.56 Tora röstar på Cirkus
21.58 glömmerallt röstar på snurrfian
21.59 bollen__ röstar på Tora
21.59 Cirkus röstar på Tora
22.00 quarter4ever röstar på snurrfian


När jag kollar på den här röstningen känns Tora ännu mer åt det goda hållet för mig. Jag ser inte att bollen i det läget som var skulle välja att rösta på sin ulvkollega snarare än en person som ev kan vara diamanda.
 
Det är mycket hänvisningar till gamla spel. Så gjorde dom då och så tänkte dom då. Det har även skrivits att så gör man ju inte och andra liknade saker.

Problemet är att då är det lätt att snöa in på gamla spår. Dessa outtalade regler som finns. Jag säger inte att jag har rätt. Chansen är med största sannolikhet så att jag har fel. Men jag har inte fastnat i dessa gamla spår. Jag tänker på ett annat sätt än de som har spelat flera gånger.
De flesta gånger så kammar jag noll men ibland, ibland kan det hända att jag som en blind höna hittar det där kornet just för att jag är blind.
Har man facit i hand så är det lätt att upptäcka detaljer som andra inte ser, samtidigt missar man massaor saker andra skulle upptäcka om de haft andra delar av facit till hands.

Som om inte det skulle räcka så finns det massor av saker som kan vara ledtrådar som både mossas och upptäcks och som är helt betydelselösa.
 
Börjar med att posta en röstsammanställning.

Röstlista DL1
15.33 Lobelia1 röstar på quarter4ever
16.46 cirkus röstar på Koppen
19.06 LenaH röstar på cirkus
19.36 Koppen röstar på cirkus
19.52 Mirtai röstar på Koppen
21:00 Snurrfian röstar på Mammas
21:03 Artline röstar på koppen
21:12 Sedna röstar på Mirtai
21.20 Pilot röstar här med på Asko
21.40 Dentaku röstar på Artline
21.47 Gabby_Ossi röstar på Sedna
21.47Vira röstar på Mirtai
21.53 glömmerallt röstar på snurrfian
21.54Sasse röstar på LenaH
21,54 quarter4ever röstar på Mirtai
21,56 Tora röstar på Hedinn
21,57 bollen__ röstar på Gabby_Ossi
22.00 Hedinn röstar på Tora
22.00Mammas röstar på quarter4ever

Röstlista DL2
19,44 quarter4ever röstar på Asko
20.03 Sasse röstar på quarter4ever
21.41 LenaH röstar på Asko
21.41 cirkus röstar på Snurrfian
21.46 Snurrfian röstar på Asko
21.48 Vira röstar på Asko
21.49 Sedna röstar på Asko
21.49 Hedinn röstar på Asko
21.50 Dentaku röstar på cirkus
21.50 Mammas röstar på snurrfian
21.52 Mirtai röstar på Snurrfian
21.53Artline röstar snurrfian.
21.53 Lobelia röstar på Asko
21.54 Pilot röstar på cirkus
21.55 glömmerallt röstar på Asko
21.56 bollen__ röstar på Snurrfian
21.56 Gabby_Ossi röstar på Asko
21,59 Tora röstar på Asko
22.00 Asko röstar på Q4E

Röstlista DL3
18.40 Lobelia röstar på Snurrfian
20.08 mammas röstar på snurrfian
21.44 Dentaku röstar på Artline
21.45 Snurrfian röstar på quarter4ever
21.47 Vira röstar på cirkus
21.50 Artline röstar på snurrfian (ogiltlig)
21.52 Hedinn röstar på Dentaku
21.54 LenaH röstar på Tora
21.54 Mirtai röstar på Tora
21.56 Sedna röstar på Tora
21.56 Tora röstar på Cirkus
21.58 glömmerallt röstar på snurrfian
21.59 bollen__ röstar på Tora
21.59 Cirkus röstar på Tora
22.00 quarter4ever röstar på snurrfian

Röstlista DL4

14.29 Mammas röstar på LenaH
19.18 Vira röstar på cirkus
21.41 Mirtai röstar på Tora
21.44 LenaH röstar på Tora
21.48 cirkus röstar på Vira
21.49. Matmissbrukaren röstar på cirkus
21.52Gabby_Ossi röstar på LenaH
21.52 Dentaku röstar på cirkus
21.53 Hedinn röstar på Dentaku
21.55 Sedna röstar på Vira
21.55 glömmerallt röstar på LenaH
21.57 LenaH ändrar röst till Vira
21.58 Tora röstar på LenaH
21.58 Lobelia röstar på Tora
21.59 bollen__ röstar på LenaH

Lynch 5
19:15 Mirtai röstar på Dentaku
19:16: cirkus röstar på Dentaku
21:10 mammas röstar på Dentaku
21:24 Lobelia röstar på Dentaku
21:47 gabby_ossi röstar på Bollen__
21:53 Hedinn röstar på Dentaku
21:56 Tora röstar på Bollen__
21:57 Vira röstar på Dentaku
22:00 Matmissbrukaren röstar på Dentaku
22:00 Dentaku röstar på Gabby_Ossi
22:00 glömmerallt röstar på Gabby_ossi
22:00 bollen__ röstar på Mammas

Röstlista dag 6:
20:19 mammas röstar på bollen__
21:02 Hedinn röstar på bollen__
21:19 Gabby_Ossi röstar på bollen__
21:24 Mirtai röstar på Bollen__
21:35 Lobelia röstar på Bollen__
21:52 Tora röstar på bollen_
21:53 Glömmerallt röstar på Hedinn
21:54 Vira röstar på bollen
21:57 Dentaku röstar på bollen__
 
Röstlista DL3
18.40 Lobelia röstar på Snurrfian
20.08 mammas röstar på snurrfian
21.44 Dentaku röstar på Artline
21.45 Snurrfian röstar på quarter4ever
21.47 Vira röstar på cirkus

21.50 Artline röstar på snurrfian (ogiltlig)
21.52 Hedinn röstar på Dentaku
21.54 LenaH röstar på Tora
21.54 Mirtai röstar på Tora
21.56 Sedna röstar på Tora
21.56 Tora röstar på Cirkus
21.58 glömmerallt röstar på snurrfian
21.59 bollen__ röstar på Tora
21.59 Cirkus röstar på Tora
22.00 quarter4ever röstar på snurrfian


När jag kollar på den här röstningen känns Tora ännu mer åt det goda hållet för mig. Jag ser inte att bollen i det läget som var skulle välja att rösta på sin ulvkollega snarare än en person som ev kan vara diamanda.
Du försätter här alltså att lyan vet att Snurrfian kan vara Diamanda och att de vet att Tora inte kan vara det? Hur drar du den slutsatsen? Tora har förgäves försköt förklara men jag får inte ihop det. Rollen jag trodde Tora bade har hon dessutom bevisligen inte. GA tycktes också ha svårt att förstå hur det hänger ihop.

Det som också talar emot din teori är att det är en ganska jämn röstning så hade ulvarna verkligen varit säkra på att Tora var god hade de förmodligen lätt kunnat ändra på något och få ut henne. Din teori bygger på att merparten av lyan röstar på Tora, om inte alla och det ar de goda som håller sig till Diamanda. Dvs att merparten i det här läger hade hyfsad koll antingen på Diamanda eller Tora. Om inte båda.
 
Du försätter här alltså att lyan vet att Snurrfian kan vara Diamanda och att de vet att Tora inte kan vara det? Hur drar du den slutsatsen? Tora har förgäves försköt förklara men jag får inte ihop det. Rollen jag trodde Tora bade har hon dessutom bevisligen inte. GA tycktes också ha svårt att förstå hur det hänger ihop.

Det som också talar emot din teori är att det är en ganska jämn röstning så hade ulvarna verkligen varit säkra på att Tora var god hade de förmodligen lätt kunnat ändra på något och få ut henne. Din teori bygger på att merparten av lyan röstar på Tora, om inte alla och det ar de goda som håller sig till Diamanda. Dvs att merparten i det här läger hade hyfsad koll antingen på Diamanda eller Tora. Om inte båda.

Va? Nej, inte alls. Har du ens läst mitt inlägg?

Jag tror inte att tora är ond, dvs ulv, baserat på att jag inte ser att ulvar hellre röstar på en ulv än någon som möjligtvis kan vara ond utanför lyan.

Jag har inte fattat alls vad tora kan ha för roll som ulvarna vet om, och eftersom cirkus verkade fatta det och förklara för tora (utan framgång) att hon missförstått att ulvarna kan veta om den har jag sett det som ett missförstånd från toras sida.

Men jag kan ju fortfarande teoria om tora, och baserat på den lynchen ser jag det som osannolikt att tora är ond. Eller i vilket fall att hon var det då. Är det så att hon är offret och blivit omvänd är det ändå inte jätteintressant eftersom det i så fall bara är att låta henne hållas och plocka ut de ursprungliga ulvarna först.
 
Såå, vi är alltså nio personer kvar:
mammas
hedinn
gabby
mirtai
lobelia
tora
ga
vira
dentaku

Rent spontant när jag kollar på röstlistorna tycker jag att gabby inte borde vara ond, jag tycker att det vore märkligt av henne att plocka upp bollen, som klarat sig undan fint innan, om de är ulvar ihop. Det är givetvis inget jag kan garantera, men hon står långt ner på min misstankelista för tillfället.

Det andra som sticker ut när jag kollar röstlistorna nu är att tora, i vilket fall i tredje lynchen, inte borde ha varit ond. Jag ser inte var bollen kan ha att vinna på att lägga upp en kollega till lynch mot en person som eventuellt kan vara ond, hellre ut med den okända i så fall. Det kan givetvis ha ändrats sedan dess, men är egentligen inte jätteviktigt att hitta offret isf.

hedinn har jag skrivit om tidigare, jag tycker att hon har saker som talar emot henne. jag vet inte om hon så lättvindigt använder godförklaring om allt som någon säger talar emot att någon är ond för att hon bara gör det eller för att hon vill vrida om det som hänt, men jag vet inte riktigt. Jag tycker också att det är lite anmärkningsvärt att hon säger att jag godförklarar gabby med en kort mening när jag redan utvecklat mitt varför och förklarat att det enbart får henne åt goda hållet, hon säger att hon missat det inlägget och visst kan det vara så, men jag får ändå känslan av att hon ville degradera min trovärdighet lite med hjälp av det. Men ja, förklaringen är ju trovärdig, helt klart. Inte för att det säger något om hennes roll att hon har en trovärdig förklaring dock. :cautious:

Mirtai har ju hamnat i fokus nu det senaste, jag måste erkänna att jag har väldigt dålig koll på henne. Röststatistiken säger inte så mycket, och jag har inte jättemycket tid att kolla upp henne närmare nu. Hinner jag ikväll står hon högt på listan av att kollas upp dock.

Lobelia har haft en låg profil för mig hittills, dock sticker hon ut rejält när hon inte ens verkar läsa mitt inlägg innan hon hugger på mig. Jag ser inte ens hur man kan göra en sådan felläsning om man anstränger sig? Jag får känslan av att hon hellre letar fel än att leta onda? Inte heller här säger röstlistan så mycket, så även henne kommer jag att vilja kolla upp om jag hinner ikväll.

glömmerallt ser jag för närvarande inte något ont i, men det betyder inte att jag kommer att släppa henne helt, håller givetvis ögonen på henne. Men hon står inte jättehögt på min misstankelista.

vira har jag som sagt satt åt det godare hållet, framförallt efter hennes agerande i asko-lynchen. Inte säker men har inte huvudfokus där.

dentaku tror jag är god baserat på den stoppade lynchen. Jag tror inte att bm hade stoppat lynchen om hon inte var säker på att dentaku är god.

Så, det är en snabb sammanställning av mina åsikter för tillfället. Hoppas hinna in för mer omfattande teorier ikväll, men om jag inte gör det vill jag rösta redan. Baserat på ovanstående är hedinn den som jag tycker är mest suspekt. Jag hoppas kunna komma in och kolla upp det mer, men just nu vill jag lägga en säkerhetsröst och då hamnar den här. Mammas röstar på hedinn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 380
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 990
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 416
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp