En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du jag vet inte om du har rätt eller inte om Mirtai men du tycks vara fixerad kring vem som röstat på just dig. Skulle vi göra en liknade analyser utifrån alla här så skulle lyan vara knökfull :)

De är alla nya tycker jag, det brukar ordna upp sig när folk lekt ett tag, till dess tar jag de teorierna med en ganska stor nypa salt.

Dock gör det ju inte den som skriver teorierna misstänkt som jag skrev till dentaku igår

Javisst. Men ur min synvinkel som inte vet om jag kan lita på vare sig dig eller cirkus känns det som det är troligare att en god cirkus är ett hot än att en god dentaku är det.

Å just det du skriver att onda vill ha ut alla goda gör att jag inte förstår varför de skulle vilja ha ut just dig..

För mig känns det som om du misstänker cirkus bara för att hon misstänker dig. Det är supervanligt att nya spelare(du är ju ganska orutinerad) resonerar på det viset så det behöver ju inte alls betyda att du är ond men det gör mig väldigt skeptisk till dina teorier mot cirkus.
 
De är alla nya tycker jag, det brukar ordna upp sig när folk lekt ett tag, till dess tar jag de teorierna med en ganska stor nypa salt.

Dock gör det ju inte den som skriver teorierna misstänkt som jag skrev till dentaku igår
Eller så är risken att man inte förnyar sig. Den som slutar förändras stagnerar. Om alla går efter samma saker vad spelar då spelet för roll? Det blir väl inget roligt då?
Man vet hur alla uppför sig och vad dom tänker och gör. Det finns vissa outtalade regler och ingen bryr sig att tänka utanför ramarna.
 
De är alla nya tycker jag, det brukar ordna upp sig när folk lekt ett tag, till dess tar jag de teorierna med en ganska stor nypa salt.

Dock gör det ju inte den som skriver teorierna misstänkt som jag skrev till dentaku igår
Hm jag är också ny ;) Då kan jag skriva vad som helst och du misstänker inte mig :angel:;)
 
Jag tycker ändå att du säger emot dig själv.

Dessutom så har de oavsett inte vetat att ho var god eftersom hon inte var det.
Nej säger inte emot mig själv det minsta om man förstår vad jag menar.
Man måste tänka utanför lådan.

Jag säger inte att det är så, jag säger att det kan vara så.
 
Eller så är risken att man inte förnyar sig. Den som slutar förändras stagnerar. Om alla går efter samma saker vad spelar då spelet för roll? Det blir väl inget roligt då?
Man vet hur alla uppför sig och vad dom tänker och gör. Det finns vissa outtalade regler och ingen bryr sig att tänka utanför ramarna.

Nu hänger jag inte med alls tyvärr, vad pratar du om? :confused:
 
Men ulvarna vet väl om sig själva eller? Så då betyder det att resten måste vara goda även om det kan gömma sig någon ond bland dom goda så kanske denne är lättoffrad?
Nej, det betyder inte att resten är goda. Finns det onda med utanför lyan vill man definitivt ha dem vid liv. Ulvarna svor säkert eder när de insåg att de käkat Lobelia1.
 
Nej säger inte emot mig själv det minsta om man förstår vad jag menar.
Man måste tänka utanför lådan.

Jag säger inte att det är så, jag säger att det kan vara så.

Fast jag förstår inte det är ju därför jag frågar.

De kan inte vetat att hon var god eftersom hond var ond det är liksom inte saker som går ihop. Hon var ond alltså är det ända någon kan vetat om henne just det.
 
Nej säger inte emot mig själv det minsta om man förstår vad jag menar.
Man måste tänka utanför lådan.

Jag säger inte att det är så, jag säger att det kan vara så.
du får nog förklara vad du menar, jag är ovetandes kvar i lådan tillsammans med GA.
 
Men ulvarna vet väl om sig själva eller? Så då betyder det att resten måste vara goda även om det kan gömma sig någon ond bland dom goda så kanske denne är lättoffrad?

Nej i den här leken finns(fanns) det onda utanför lyan därför kan(kunde) inte ulvarna veta om någon av dem är(var) på samma sida i leken som de själva.

Du verkar utgå väldigt mycket i dina teorier att ulvarna vetat vilka som är goda och vvilka somär onda och det visste de ju8 inte förut så därför kan du därför få felaktiga slutsatser och det föröker jag uppmärksamma dig på.
 
Du jag vet inte om du har rätt eller inte om Mirtai men du tycks vara fixerad kring vem som röstat på just dig. Skulle vi göra en liknade analyser utifrån alla här så skulle lyan vara knökfull :)
Alltså om man skall lyssna på alla teorier så verkar det ju som om lyan är knökad ändå så det känns rent spontant som om ytterligare en ulv i lyan gör vare sig till eller från.
 
Nej i den här leken finns(fanns) det onda utanför lyan därför kan(kunde) inte ulvarna veta om någon av dem är(var) på samma sida i leken som de själva.

Du verkar utgå väldigt mycket i dina teorier att ulvarna vetat vilka som är goda och vvilka somär onda och det visste de ju8 inte förut så därför kan du därför få felaktiga slutsatser och det föröker jag uppmärksamma dig på.
Ja och det är jag väldigt tacksam för :)
 
Hm jag är också ny ;) Då kan jag skriva vad som helst och du misstänker inte mig :angel:;)

Inte så ny;) å så gällde det inte vad som helst:p

Det där med att "automatiskt" misstänka folk som misstänker/röstar på en själv brukar försvinna efter en 5-10 lekar när folk inser att många goda ofta röstar på andra goda.

Jag har ofta ganska mycket överseende med just det(Det är lätt för nya spelare bidrar med så mycket annat som är bra, nya idder och nya perspektiv:)) men jag lyssnar som sagt lite dåligt på de teorierna. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 380
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 990
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 416
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp