En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sorry glömmerallt, jag hade inte tid alla idag att hitta på en teori så, antingen missa rösta el rösta på sig själv. Men nu får det va med lekandet för mig så jag kommer iaf inte rösta på mig själv igen :D
 
Jag fattade det som att Bestiality bara kan få spioninfo sålänge han är god, han får ingen ny info efter att han hamnat i lyan, så det han kan ta med in är ju det han fått innan. Men nu blev jag osäker? Jag kan gå tillbaka och försöka hitta Monstermoms inlägg...
Det här är något jag missat helt kan Bestiality få spioninfo :confused:

Är det för att han räknas som en bybo?
 
Det förstår jag att det inte var! Vet att du skrivit att du vill ha den regeln tidigare också :)
Men Nä jag blir bara stressad speciellt av den här stora leken och känner mig bara kass när jag inte kommer på teorier, så jag ska iaf ta en paus :)

Vad bra jag insåg att jag kanske lätt lite otrevlig. Kan ha svårt att uttrycka mig skrfitligt.

Paus är okej bara du kommer tillbaka. ;) Jag kan nog behöva en paus efter den här leken jag också:p.
 
Ja står i rollistan

Nej inte bybo, se Gabbys svar



Det står redan i rollistan att hen ingår i morrisdansen. Men det är lätt att missa.
Nu måste jag kolla igen. Har ju läst den flera gånger idag och ändå så har jag missat det :arghh:

Nu hittade jag det! "Han är också med i morrisdansen".

Det enda jag hunnit med idag är att läsa rollistan några gånger för att se om jag kan utröna något mer. Och så missar jag detta helt :crazy:
 
Nu måste jag kolla igen. Har ju läst den flera gånger idag och ändå så har jag missat det :arghh:

Just det är väldigt lätt att missa eftersom det inte är med i det kursiverade utan bara i den mer berättande beskrivningen. Monstermom förlarade det mer utförligt i senare inlägg eftersom det var just otydligt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 380
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 990
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 416
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17
  • Atletix

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp