Hur kommer det sig att du börjat träna för JH? tänker att hon är het olik din andra tränare, är det inte svårt?nja, henne har jag precis börjat träna för. Men annars KÖ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kommer det sig att du börjat träna för JH? tänker att hon är het olik din andra tränare, är det inte svårt?nja, henne har jag precis börjat träna för. Men annars KÖ
Hur kommer det sig att du börjat träna för JH? tänker att hon är het olik din andra tränare, är det inte svårt?
aaah, trist. eller, bra för henne, trist för dig kanskeJag har tränat för KÖ i 5 år men det har blivit mindre och mindre sedan hon flyttade upp till Stockholm och nu kommer hon inte komma till Göteborgsområdet längre då hon bygger egen anläggning. JH kommer komma till "mitt" område lite då och då, och jag tyckte att det var värt att prova då jag inte har någon annan tränare.
aaah, trist. eller, bra för henne, trist för dig kanske
har du träffat hennes elev förresten, karolina? gillade verkligen hennes gamla blogg.
samma stall, vilken lyx! då blir det verkligen avlägset nu då.Jättetråkigt! (för mig) -mycket bättre när vi stod i samma stall Jag hoppas kunna åka upp dit nästa sommar och intensivträna lite, kanske köra upp hästen ett par veckor för lite extra hjälp och så åka upp själv när jag har semester. Vi får se.
samma stall, vilken lyx! då blir det verkligen avlägset nu då.
det står på fb att hon bor i härryda, borde då inte vara sketlångt ifrån dig? men har sett flera foton från afrika så jag fattar inte riktigt om hon är i sverige eller inte :P Om hon gör det så skulle du ta kontakt med henne kanske. bra karin-substitut tänker jag
samma stall, vilken lyx! då blir det verkligen avlägset nu då.
det står på fb att hon bor i härryda, borde då inte vara sketlångt ifrån dig? men har sett flera foton från afrika så jag fattar inte riktigt om hon är i sverige eller inte :P Om hon gör det så skulle du ta kontakt med henne kanske. bra karin-substitut tänker jag
Jättegrattis!
ojdå, det lät inget bra :/ tack för uppdateringenHon är hemma från Afrika har fått barn i våras och sitter i dagsläget med ett pajat knä och inväntar operation :/
Hihihihi ja hon behöll ryttaren på Skämt å sido, hon är snäll, ingen bockmaskin och stegrar sig inte heller men man vet ju aldrig när det är hästar med mycket nerv.Grattis @Fenestra till finfin placering för din treåring på breeders! Hade varit kul att se live. Uppförde hon sig?