Grattis! Det var väl en bra present, att lyssna på kroppen?@tuaphua jösses, jag hade nog blivit så förvirrad av allt folk att jag själv kommit av mig... Hos oss räcker det att ett par av islandshästarna från gården intill kommer in i ridhuset så flippar hästarna. Calle håller sig i skinnet (om de inte gör någon plötslig rörelse) men två andra hästar i stallet blir helt oridbara och bockar hela passet
Idag fyller jag år och har precis som förra året haft firandet i stallet -det är ju i princip där man bor så...
Blev ett lite halvt kravlöst pass med den store, mest jogg idag. Tar nya tag imorgon för jag var inte helt med själv idag kände jag, mycket på jobbet som kräver mycket energi så man orkar inte riktigt hela vägen under dagen.
*kl* jag ska rida på en clinic i helgen. Ska visa rörelser på MsvC-MsvB-nivå tror jag att det är tänkt. Jag har aldrig förut ridit på något liknande och knappt heller varit på motsvarande. Den som ska hålla i det är en av mina tränare, men som mest tränar mig på Z, inte F som jag ska rida på lördag. Hon har dock hållit träningar för oss fram till i våras...
Är det någon av er som gjort något sånt? Har ni några bra tips på vad jag ska tänka på?