Enligt hippson är det en smärtreaktion på ett överben..Nähä!? Va!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt hippson är det en smärtreaktion på ett överben..Nähä!? Va!
Glock's Undercover också skadad!
Det kommer att gå fint! Han verkar väldigt avspänd och trevlig. Min tränare rider för honom.Jag ska få rida träning för förbundskaptenen i dressyr... Det är en stor grej för mig och jag är helt upplivad, nervös och livrädd
Kan alla bara hålla tummarna nu att min häst håller sig kry och inte tänker bli förlamad eller drabbas av någon annan åkomma?
Det kommer att gå fint! Han verkar väldigt avspänd och trevlig. Min tränare rider för honom.
Se det såhär istället, tänk vilka tips du kan få med dig och utvecklas medJa har också bara hört gott om honom och hans träningar. Men är ändå supernervös, redan
Jag ska få rida träning för förbundskaptenen i dressyr... Det är en stor grej för mig och jag är helt upplivad, nervös och livrädd
Kan alla bara hålla tummarna nu att min häst håller sig kry och inte tänker bli förlamad eller drabbas av någon annan åkomma?
Arbetar heltid med hästar, så brukar sova över, men annars ligger jag och kör de sträckorna. Förutom helger. Vi håller på att flytta över till anläggningen, men det går långsamt. Det är inte så farligt, tar ca 1 ½ h enkel resa. Men visst, de kvällarna som jag åker hem blir det sent. Brukar inte vara hemma förens kl 21.