Jag kan komma och fota nån gång senare i höst! Ska gå en fotokurs faktiskt Måste ju komma ut och träffa folk när jag varken kommer ha häst eller bästa kompisen kvar (hon flyttar till Göteborg)
Jättegärna! Det vore ursnällt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan komma och fota nån gång senare i höst! Ska gå en fotokurs faktiskt Måste ju komma ut och träffa folk när jag varken kommer ha häst eller bästa kompisen kvar (hon flyttar till Göteborg)
Jag har tack gode gud min sambo. Utbildad inom foto/film, men jobbar inte inom det. Men kunskapen finns. Saken är att det är 15 mil mellan vår bostad och hästarna. Så det blir tyvärr inte så oftaJag bad min pappa filma för några mån sen. Jag fick så dåligt samvete iom att jag vet att han frös, han är totalt ointresserad och mer är en inomhustyp.
Det slutade med att jag försökte gasa mig igenom så mycket saker som möjligt på så kort tid som möjligt. Jepp.. Sämre ridpass är svåra att få till. Så nej.. Det blir nog inte igen på länge.
Ang. detta med filmning. Mobilen (om man har en hyfsat ny) fungerar ju alldeles utmärkt att filma med. Men vad kan hålla upp den? Sitter lite och skissar på någon sorts mobilhållare till paddocksstaket/ridhussarg. Kanske inte följer med när man rider. Men det är ju alltid något..
Provade en gång att sätta upp mobilen med tejp. Blev inte bra... Hela mobilen var full utav klister. Vilket smarthuvud man är. Ja, kanske med ståltråd.Det är väl bara att tvinna ihop lite ståltrådar a la gorilla-hållaren och kanske vaddera dem med plast, skumgummi eller tyg där de ska hålla mobilen?
Så lat skulle jag vara om jag inte bara köpte en sån.
Provade en gång att sätta upp mobilen med tejp. Blev inte bra... Hela mobilen var full utav klister. Vilket smarthuvud man är. Ja, kanske med ståltråd.
Jag bad min pappa filma för några mån sen. Jag fick så dåligt samvete iom att jag vet att han frös, han är totalt ointresserad och mer är en inomhustyp.
Det slutade med att jag försökte gasa mig igenom så mycket saker som möjligt på så kort tid som möjligt. Jepp.. Sämre ridpass är svåra att få till. Så nej.. Det blir nog inte igen på länge.
Sargen klarade sig (tur är det när man har vit sarg.. Så roligt är det inte att måla. Räcker med 1 ggr/året ) Värre men mobilenJag tejpade upp en spegel i badrummet när jag skulle klippa page på mig själv som ung och behövde se nacken. Den väggen, det klistret har fått mig att inte tejpa upp mer saker..
Haha.. Det kan hända även med någon som filmar kan jag berätta. Min käre mor filmade mig för en herrans massa år sen. Och gapade "du rider ur biiiild!".
Jepp.. rör på filmkameran liksom..
Eller så anställer jag en privatfotograf.. Eller tar x antal lektioner.. Eller så skiter jag i allt och drar på en resa för pengarna. :P
Jamen du, jag blev ju så himla sjuk när vi skulle ses sist. Jag kommer gärna och fotar så att du får lite bilder. Om du vill!
Ja! Jättekul!
Oj, ligger du och köra 30 mil om dagen till hästarna!?Jag har tack gode gud min sambo. Utbildad inom foto/film, men jobbar inte inom det. Men kunskapen finns. Saken är att det är 15 mil mellan vår bostad och hästarna. Så det blir tyvärr inte så ofta
Arbetar heltid med hästar, så brukar sova över, men annars ligger jag och kör de sträckorna. Förutom helger. Vi håller på att flytta över till anläggningen, men det går långsamt. Det är inte så farligt, tar ca 1 ½ h enkel resa. Men visst, de kvällarna som jag åker hem blir det sent. Brukar inte vara hemma förens kl 21.Oj, ligger du och köra 30 mil om dagen till hästarna!?
Nähä!? Va!Jaha suck. Enligt Chronicle of the Horse är nu Toto struken från VM.