Får isf be ägaren(stall walsäng) har ju inga sociala medier. Å nää inte är det reklam inte bara talade om lite lätt för mig juDu får vara med på mina onlinetävlingar . (MysDressyr på Facebook). Sorry om det är reklam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får isf be ägaren(stall walsäng) har ju inga sociala medier. Å nää inte är det reklam inte bara talade om lite lätt för mig juDu får vara med på mina onlinetävlingar . (MysDressyr på Facebook). Sorry om det är reklam
Jag som tävlade för sisådär 20 år sedan kan säga att då kunde man bli sågad vid fotknölarna så pass att man aldrig ville rida igen.Ang domarkommentarer så tycker jag faktiskt att domarna blivit positivare än vad jag upplevde förr i tiden. Jag vet inte om det är så, eller att de är snälla för att jag också är domare. Eller att jag förstår dem bättre nu när jag fattar mer vad de menar.
Vad tycker ni andra?
Jag firar 30 år sen min första dressyrstart i år och då fanns det inget som hette att ”lyfta förtjänster och notera brister”….Jag som tävlade för sisådär 20 år sedan kan säga att då kunde man bli sågad vid fotknölarna så pass att man aldrig ville rida igen.
@LadySara Det tycker jag verkligen att du ska vara! När jag var med i våras så fick jag ett fantastiskt bra protokoll med bra tips och superfina uppmuntrande kommentarer, blev verkligen superpeppad på att fortsätta tävla. Och det är verkligen kul med en domare som vågar använda hela poängskalan.Du får vara med på mina onlinetävlingar . (MysDressyr på Facebook). Sorry om det är reklam
Ang domarkommentarer så tycker jag faktiskt att domarna blivit positivare än vad jag upplevde förr i tiden. Jag vet inte om det är så, eller att de är snälla för att jag också är domare. Eller att jag förstår dem bättre nu när jag fattar mer vad de menar.
Vad tycker ni andra?
Va är detta för nån då? Jag har missat alltNu har lilla häst kommit och hon är mest väldigt hungrig. Åkte som en dröm och hon verkar väldigt klok.Visa bifogad fil 153016
En utbildningshäst! PRE-sto på 9 år som bara gått i skogen. Hon ska förhoppningsvis säljas framåt våren när hon är igång och kanske gjort nån start. Himla rar liten häst iaf!Va är detta för nån då? Jag har missat allt
För resten av året tänker jag mig att jag ska få in en tävlingsstart till - och att jobba vidare med sakerna som ingår i MSVB5.Han blir starkare och bättre hela tiden men arbetet tar ju aldrig slut i att öva, stärka, utveckla/göra bättreVad har ni för övningar eller träningsmål till hösten?
Så kul! Jag hoppas jag kommer upp i så höga klasser med Ares också! Men jag har inte bråttom dit!För resten av året tänker jag mig att jag ska få in en tävlingsstart till - och att jobba vidare med sakerna som ingår i MSVB5.Han blir starkare och bättre hela tiden men arbetet tar ju aldrig slut i att öva, stärka, utveckla/göra bättre
Nej man ska inte ha bråttom, och han är ju bara liten än Fille gjorde sin första program-start på sommaren när han var 5 (LB). Räknade nu och han har gjort 20 starter på 3 år (varav två har varit unghästklasser).Så kul! Jag hoppas jag kommer upp i så höga klasser med Ares också! Men jag har inte bråttom dit!
Vad har ni för övningar eller träningsmål till hösten?
Vad har ni för övningar eller träningsmål till hösten?