Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh crap, ska skadefåglarna börja skadeskjuta jägarna nu? Vem har någonsin sett en @Scata med vapen?By the way...
Kan ni hålla lite tummar, tår, enhörningshorn och annat åt mig i helgen är ni snälla
Jag ska på intensivkurs med skrivning och uppskjutning för Jägarexamen....
Fick materialet i måndags...
Hunnit läsa mycket?... tillåt mig småle
Japp - i krig måste det vara minst 2 sidor som strider...Oh crap, ska skadefåglarna börja skadeskjuta jägarna nu? Vem har någonsin sett en @Scata med vapen?
Uppskjutet är bra, jag sköt upp allt idag i stort sett efter att jag fodrat i morse och la mig en kortis min lediga dag och vaknade igen 14:30, typ. Hela jävla dan är uppskjuten!By the way...
Kan ni hålla lite tummar, tår, enhörningshorn och annat åt mig i helgen är ni snälla
Jag ska på intensivkurs med skrivning och uppskjutning för Jägarexamen....
Fick materialet i måndags...
Hunnit läsa mycket?... tillåt mig småle
En helt annan sak så har jag nu äntligen lyckats köpa och kunna läsa Mormor hälsar och säger förlåt och @Blacksmithfarm varför tog vi inte den istället för Ove? Här får man ju klara förklaringar vad drakar, enhörningar och annat är, och skillnaden på enhörningar och ångrare!
Nu sitter jag i skuggan på min uppskjutna altan, med lite uppskjutet vin och fyller litet uppskjutet vatten i poolen som jag skjutit upp rengöringen utav. Sen ska jag klippa lite gräsmatta som jag skjutit upp medan jag grillar ej uppskjuten svensk gris.
Mitt vin är upphällt, ej uppskjutet.
Sååå skönt med ej uppskjuten, ledig fredag och upphällt vin.
Uppskjutet vin
Låter som en version av en cola-mentos-kanon
Undanflykter!!Skriv upp den med! Låter ju som något alla behöver läsa Jag har den i bokhyllan, men jag kan ju inte läsa alla böcker samtidigt ()
Nu ska vi inte vara sånna, bara för att inkilaren åkt till min födslostad Gällivare.Eller det som händer när man druckit för mycket
Nu ska vi inte vara sånna, bara för att inkilaren åkt till min födslostad Gällivare.
Låter mer som det är dagen under?Idag är det dagen efter. Fast inte dagen efter fest eller kilning.
Dagen efter magsjuka.
Det känns likadant som dagen efter fest- trött, ont i huvudet, mage gör uppror.
Sorry, han ärar inte Gällivare med sin närvaro Den här gången blev det Dannemora, det var därför jag hade inkilning torsdag till onsdag Han hann inte åka hem när det var så tätt mellan skiften.
Inte i det avssendet ...Någon som börjat använda ordet inkilning utanför Buke.?
Javars...Men är du läskunnig?
Jag kan skilja på en Älg en Scata och en Hare - good enoughSer skillnad på en älgko och en tjur?
Såååå, om jag misslyckas - vad är jag dåMed tanke på vilka jubelidioter som har klarat skrivningen så borde du fixa det.
Javars...
Jag kan skilja på en Älg en Scata och en Hare - good enough
Såååå, om jag misslyckas - vad är jag då
Sitter nu med ett glas vin och lite choklad och ska lugna nerverna innan det är sängdax