Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
ASkars_whatyoudooingfool.gif

By the way...
Kan ni hålla lite tummar, tår, enhörningshorn och annat åt mig i helgen är ni snälla
cute-cat.jpg

Jag ska på intensivkurs med skrivning och uppskjutning för Jägarexamen....
Fick materialet i måndags... :banghead:
Hunnit läsa mycket?... tillåt mig småle :arghh:
Uppskjutet är bra, jag sköt upp allt idag i stort sett efter att jag fodrat i morse och la mig en kortis min lediga dag och vaknade igen 14:30, typ. Hela jävla dan är uppskjuten! :arghh:

Nu sitter jag i skuggan på min uppskjutna altan, med lite uppskjutet vin och fyller litet uppskjutet vatten i poolen som jag skjutit upp rengöringen utav. Sen ska jag klippa lite gräsmatta som jag skjutit upp medan jag grillar ej uppskjuten svensk gris. :cool:

Mitt vin är upphällt, ej uppskjutet. :laugh:

Sååå skönt med ej uppskjuten, ledig fredag och upphällt vin. :d

En helt annan sak så har jag nu äntligen lyckats köpa och kunna läsa Mormor hälsar och säger förlåt och @Blacksmithfarm varför tog vi inte den istället för Ove? Här får man ju klara förklaringar vad drakar, enhörningar och annat är, och skillnaden på enhörningar och ångrare!

Skriv upp den med!:bump: Låter ju som något alla behöver läsa :D Jag har den i bokhyllan, men jag kan ju inte läsa alla böcker samtidigt (:()

Nu sitter jag i skuggan på min uppskjutna altan, med lite uppskjutet vin och fyller litet uppskjutet vatten i poolen som jag skjutit upp rengöringen utav. Sen ska jag klippa lite gräsmatta som jag skjutit upp medan jag grillar ej uppskjuten svensk gris. :cool:

Mitt vin är upphällt, ej uppskjutet. :laugh:

Sååå skönt med ej uppskjuten, ledig fredag och upphällt vin. :d

Uppskjutet vin :D
Låter som en version av en cola-mentos-kanon ;)

Skriv upp den med!:bump: Låter ju som något alla behöver läsa :D Jag har den i bokhyllan, men jag kan ju inte läsa alla böcker samtidigt (:()
Undanflykter!! :D
Jag har ju nästan läst klart den nu, jag köpte den ju igår... Jag undrar om jag har lyckats på något sätt när dottern som snodde min Eragon bok helt har släppt den när hon hittade En man som heter Ove och nu går och suktar efter Mormor hälsar och säger förlåt.... Jag känner mig rätt nöjd åtminstone! :D

Javars...O_o

Jag kan skilja på en Älg en Scata och en Hare - good enough :confused:

Såååå, om jag misslyckas - vad är jag då :nailbiting:

Sitter nu med ett glas vin och lite choklad och ska lugna nerverna innan det är sängdax O_o:eek::arghh::laugh::banghead:

Såså, det finns bara tre varianter på prov, om du misslyckas på det första får du tillbaka det för att kolla vad du har gjort fel, de andra får tillbaka sina prov, sen är det bara att kolla vad alla prov har för frågor och plugga på dem. Vi hade några ljushuvudet som klarade det efter fem provtillfällen, de hade alltså vid minst två tillfällen fått samma prov som de hade gjort en gång och fått tillbaka och läst frågorna, fått skriva av frågorna och svaret och kunnat läst på och ändå misslyckats... :banghead:
Jag klarade inte mitt första försök eftersom jag inte var överens med bilderna, det var visserligen en älgko, men frågan var:
Är detta en:
1 älgtjur
x Kviga
2 äldre älgko

Äldre var den inte men av honkön helt klart, så jag fyllde i kviga, vilket jag fick avslag på... Samma sak på griseländet, det var ta mig fan inte en äldre galt, tänderna syntes med nöd och näppe så jag skrev yngre galt men nix... Sen var det även något fågelelände... Jag gillar inte bilder, de lämnar alldeles för mycket till tolkningsfrågor!
Andra gången så hade jag alla rätt... ;) Mycket enkelt! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama