Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Back on cat topic;
"Cats Love It!"

10489723_10152275877627099_2704960697056585811_n.jpg

Jag vill leva ett tag till så jag tänker INTE köpa någon sådan O_o :nailbiting:

Instämmer, eländet från USA går INTE att dricka! :mad: Lösningsmedel är dess rätta användning. Och möjligtvis BBQ-sås, Jack Daniels såser är rätt goda.

Vad ni än gör, köp inte Bulleit! Flaska är snygg men innehållet är bäst att hälla ut, det smakar rävgift :yuck:

241161.JPG
Ah, så vill man ha sin WHISKY ifred ska man köpa en flaska whiskey och hälla ut innehållet, diska flaskan ordentligt och sen fylla den med WHISKY. :idea: :D

Måste ju också visse selfien jag tog igår! Var och åt middag med några vänner och då måste man ju piffa till sig lite:

ugly-people-unite-319.jpg
Fasen @Jannice, du blir bara sötare och sötare för var dag som går :rofl: "Would you like to touch my penis?" är dagens filmcitat som dyker upp i huvudet...hrrrm...

Och förresten hatar min dotter nu mig för att jag går omkring och sjunger på monster mash hela dagarna....bara så att du vet...:crazy:

Förutom några tusen miles, är Whiskey gjord på majs medans Whisky är gjord på maltad (och rökt) korn.

Sedan har vi den amerikanska Bourbon, som är en så nära efterlikning (gjord på korn) av Whisky man kan komma utan att det blir rätt.

Meh, jag veeeeet faktiskt deeeeeet men det är fortfarande sameskit!

"Sameskit, sameskit does whatever a sameskit does" :angel:

Fasen @Jannice, du blir bara sötare och sötare för var dag som går :rofl: "Would you like to touch my penis?" är dagens filmcitat som dyker upp i huvudet...hrrrm...

Och förresten hatar min dotter nu mig för att jag går omkring och sjunger på monster mash hela dagarna....bara så att du vet...:crazy:

Åååå, tack gulledu :love:

;)

Hahaha, det är ju @Monstermom 's fel :D Det var hon som fick mig att tänka på Monster mash!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama