Jannice
Trådstartare
Men så där söt har jag aldrig sett dig tidigare - vem är det du raggar på
Jag har gjort mig lite extra fin för sambon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så där söt har jag aldrig sett dig tidigare - vem är det du raggar på
usch... vilken morgon..
Vaknade du i badkaret och vattnet var kallt?usch... vilken morgon..
Vaknade du i badkaret och vattnet var kallt?
Det var ju onödigt. Hade du ingen väska? de är annars väldigt bra spypåsar, det vet jag av erfarenhet.OBS! Om du är känslig- läs ej!
Satt på tunnelbanan och insåg att jag måste spy. Rusar ut och spyr i papperskorg och lite i händerna..
Det var ju onödigt. Hade du ingen väska? de är annars väldigt bra spypåsar, det vet jag av erfarenhet.
Eller svälja, om det inte är för mycket. Inte slänga mat sådär, tänk på alla svältande BARN.
Det där låter inte som en höjdar morgon! Hoppas att dagen blir bättre!OBS! Om du är känslig- läs ej!
Satt på tunnelbanan och insåg att jag måste spy. Rusar ut och spyr i papperskorg och lite i händerna..
Eller svälja, om det inte är för mycket. Inte slänga mat sådär, tänk på alla svältande BARN.
Sluta spy nu @stjarnhimmel , det är ju äckligt
Det var ju onödigt. Hade du ingen väska? de är annars väldigt bra spypåsar, det vet jag av erfarenhet.
Du får väl lära dig att läsa innantill åtminstone!! Jag tycker ju synd om dig http://www.bukefalos.com/threads/dr...ningen-strejkar.1247831/page-44#post-16485980Jag veeeet... men det är ingen här som tyckt synd om mig.. Jag ska lämna Buke... ingen som förstår mig och alla är elaka..
Snälla nån, jag har fullt upp med att tänka på mig själv för det är det minsann ingen annan som gör. Som om jag skulle ha tid att tycka synd om dig när jag tyckt synd om mig själv hela dagen som är på jobbet utan slavar när jag kunde varit ledig.Jag veeeet... men det är ingen här som tyckt synd om mig.. Jag ska lämna Buke... ingen som förstår mig och alla är elaka..