Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oups, ser ut som någon haft både tunnelseende och uppkastning?!
Eller som i ovan exempel, uppstickare.Allt klär en skönhet, även uppkastningar
Utkastad som en gammal sovrumsservett blev jag
Jag hoppas på att få gå som läromästare när jag är färdig i Kumla, men den där Soprik Tunnfelt, som bestämmer över oss soptunnor, kommer säkert inte tillåta det
Nops - enligt BARNET så är det Tor som pissarMen va fan, är det några karlar som står på molnen och pissar?!
Eller så kan du få komma till mig, till stjärnhimlen,.
Nackdelen är att jag bara syns på natten. Men du kan få en egen ny stjärnbild, i form av en soptunna..
Här har du ett par att byta tillMen jag gillar ju mina skor
Här har du ett par att byta till
Nog för att jag kan flyga högt, men är det tillräckligtÅh.. dom vill jag ha.. Kan du inte skicka upp dom i himlen till mig,.?
Här har du ett par att byta till
MEN VAFAN, det där är ju min roomies skor! Fixa ett par egna!!Här har du ett par att byta till
Jaaaa, det vill jag! En alldeles egen soptunnestjärnbild
Meh - din roomie köpte ju dom av mig, har du glömt det?? Eller var det något som någon inte talade om här....MEN VAFAN, det där är ju min roomies skor! Fixa ett par egna!!
Ska genast fråga honom om han köpte dem av en riktig skataMeh - din roomie köpte ju dom av mig, har du glömt det?? Eller var det något som någon inte talade om här....
När jag var liten (yngre alltså) så sydde min kära mormor en tavla med de tre vise männen på, jag kallade dom för de tre vissna männen....De tre vise männen kanske är tråkiga att umgås med... om de vara sjunger visor hela tiden?
Varför måste man välja? När de kan vara både och..?När jag var liten (yngre alltså) så sydde min kära mormor en tavla med de tre vise männen på, jag kallade dom för de tre vissna männen....
Hade jag eller mormor rätt? Är dom visa eller vissna