Varför måste man välja? När de kan vara både och..?
De tre vissjungande vissna visa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför måste man välja? När de kan vara både och..?
När jag var liten (yngre alltså) så sydde min kära mormor en tavla med de tre vise männen på, jag kallade dom för de tre vissna männen....
Hade jag eller mormor rätt? Är dom visa eller vissna
Vad har vi sagt om att dela med sig?
Yes ma'am, I am!@Nacheta
Jag visste väl att jag var oskyldig till regnet! Det är ju du som är ansvarig för "The Rolf and Näcken Love story"
Klart att jag kan fixa bort regnet, meeeeen...det är en fråga om att vilja! VILL jag fixa bort regnet från er, så att det kommer till mig...? Svaret får du i nästa avsnitt. Don't underestimate my sneakynessHur mycket pengar tänker du lägga på mamma? En helg i göteborg och bok och biblioteksmässan med sin älskade dotter kanske vore något? Nästan böcker men inte riktigt!
@Nacheta fint att du är tillbaka, du kan du fixa bort regnet ellerhur?
Ja, jag kollade faktiskt på @Jannice på hennes lilla bild. Ser ut ungefär somjag när jag haft en riktigt dålig dag efter att ha käkat bort vitmossan från Näckens alltför omtyckta kläder....
Jag byter skor varje dag, så fort de börjar lukta tång! Tummen upp för renlighet är en dygd!
Jag tror du räknar lika galet somjag. Först var det trettio minuter, sen var det fem i taget och efter det drar du helt plötsligt in nummer sjutton också? What you thinking? Misa don't know...Vi fick ha sol i sammanlagt kanske 30 minuter, ca 5 minuter i stäck per omgång.. så någon annan måste ha fått sol också, för vi fick då sjutton inte mycket! Nu ööööösregnar det igen
Här är vi inte så primitiva Det finns små och effektiva ficklampor överallt. Det är lite survivalist över det hela, jag har alltid batterier, tändvätska och konserver hemma. Har vedspis också så har jag ingen el är det inga problem att laga mat. Hade det varit elavbrott ofta här hade jag skaffat ett elverk.
Hur mycket pengar tänker du lägga på mamma? En helg i göteborg och bok och biblioteksmässan med sin älskade dotter kanske vore något? Nästan böcker men inte riktigt!
@Nacheta fint att du är tillbaka, du kan du fixa bort regnet ellerhur?
Grill, en sån där man förkolnar köttstycken och diverse i? Är det något att hänga en mamma i grannen menar du? Härnäst tänker du väl säga att det finns brandmän oxå?Men jag tänkte att vi köper en ordentlig grill istället, den de har nu är inget att hänga i julgranen direkt.
Grill, en sån där man förkolnar köttstycken och diverse i? Är det något att lägga en mamma på/i? Härnäst tänker du väl säga att det finns brandmän oxå?
Nu hann jag ju ändra lite ...
@Mammas: Skål! Hoppas ni/någon ger mamma något gott att dricka till grillen också
Hopaps ni inte får drakar bara
Håller med!!
och @Mammas - låt bli att hänga den i granen...
Bra då bestämmer vi det... Jag funderar om du vill ha din bild bredvid de tre vise männen? Eller Karlavagnen? Stenbocken?
De tre vise männen kanske är tråkiga att umgås med... om de vara sjunger visor hela tiden?
Stenbocken- tja.. han är en riktig bock..
Grill, en sån där man förkolnar köttstycken och diverse i? Är det något att hänga en mamma i grannen menar du? Härnäst tänker du väl säga att det finns brandmän oxå?
Tack - känns skönt att vara omtyckt igen...@Scata AJ LÖÖÖV JOOO Det är sol och härlig här idag! Nu ska jag gå ut igen! Jag ville bara komma med min kärleksförklaring!
Men så där söt har jag aldrig sett dig tidigare - vem är det du raggar påDagens bild: