Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Nacheta

Jag visste väl att jag var oskyldig till regnet! Det är ju du som är ansvarig för "The Rolf and Näcken Love story" :eek:
Yes ma'am, I am!

Hur mycket pengar tänker du lägga på mamma? ;) En helg i göteborg och bok och biblioteksmässan med sin älskade dotter kanske vore något? Nästan böcker men inte riktigt! :D

@Nacheta fint att du är tillbaka, du kan du fixa bort regnet ellerhur?
Klart att jag kan fixa bort regnet, meeeeen...det är en fråga om att vilja! VILL jag fixa bort regnet från er, så att det kommer till mig...? Svaret får du i nästa avsnitt. Don't underestimate my sneakyness ;)
Förresten, måste du lägga pengarna PÅ mamman? Är det inte bättre att GE dem till henne??

Men snälla @Nacheta - om du och @Jannice ALLTID envisas med att ha samma frisyr och samma skor så GÅR det inte att skilja er åt - det vet du :mad::angel::p
Ja, jag kollade faktiskt på @Jannice på hennes lilla bild. Ser ut ungefär somjag när jag haft en riktigt dålig dag efter att ha käkat bort vitmossan från Näckens alltför omtyckta kläder....

Men snälla rara @Jannice - ALLT är ju ditt fel :idea:
När @Nacheta nu var borta så var det ju du som borde ha bytt skor... :angel:
Jag byter skor varje dag, så fort de börjar lukta tång! Tummen upp för renlighet är en dygd!

Vi fick ha sol i sammanlagt kanske 30 minuter, ca 5 minuter i stäck per omgång.. så någon annan måste ha fått sol också, för vi fick då sjutton inte mycket! Nu ööööösregnar det igen :cry:
Jag tror du räknar lika galet somjag. Först var det trettio minuter, sen var det fem i taget och efter det drar du helt plötsligt in nummer sjutton också? What you thinking? Misa don't know...

På tal om regn, som ju egentligen är vatten... och så där...

dragons3_water3_photo_01_dl.jpg

Här är vi inte så primitiva :p Det finns små och effektiva ficklampor överallt. Det är lite survivalist över det hela, jag har alltid batterier, tändvätska och konserver hemma. Har vedspis också så har jag ingen el är det inga problem att laga mat. Hade det varit elavbrott ofta här hade jag skaffat ett elverk.

Ah, jag kommer ihåg ett TV-program om någon som hade det så.... Ah, det var en konspirationsteoretisker på Outsiders! :idea: Var det du? :devil: ;) :D

Hur mycket pengar tänker du lägga på mamma? ;) En helg i göteborg och bok och biblioteksmässan med sin älskade dotter kanske vore något? Nästan böcker men inte riktigt! :D

@Nacheta fint att du är tillbaka, du kan du fixa bort regnet ellerhur?

Smart! :D

Men jag tänkte att vi köper en ordentlig grill istället, den de har nu är inget att hänga i julgranen direkt.

Nu hann jag ju ändra lite ... ;)

Du får tänka på att jag är snabb, bwaaahhaha! (Nej, det kan INTE tolkas negativt. :mad: Någonsin! :mad: ;) :D)

@Mammas: Skål! Hoppas ni/någon ger mamma något gott att dricka till grillen också ;)

Hopaps ni inte får drakar bara :cool:

img-dragon_birthday.png

Smart, ja det får vi såklart göra. :) Det brukar ju annars råda brist på det inför fest sådär. :p

Håller med!!
och @Mammas - låt bli att hänga den i granen... :idea:

Men, hur ska jag annars förvara den? :confused:

Bra då bestämmer vi det... Jag funderar om du vill ha din bild bredvid de tre vise männen? Eller Karlavagnen? Stenbocken?
De tre vise männen kanske är tråkiga att umgås med... om de vara sjunger visor hela tiden?
Stenbocken- tja.. han är en riktig bock..

Stenbocken såklart!

Hmmmm, jag tar
Grill, en sån där man förkolnar köttstycken och diverse i? Är det något att hänga en mamma i grannen menar du? Härnäst tänker du väl säga att det finns brandmän oxå? :mad:

Hänga mamman i grannen? Nu tycker jag att du är lite väl pervers i dina tankar om @Mammas mamma! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama