Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej @Wingates !!
@athena_arabians Prioriteringar prioriteringar!
Ja, det ska bli väldigt trevligt!
Har dessutom bonusen att jag i helgen kom på vad jag ska köpa till mamma, hon är annars riktigt svår att handla presenter till. Böcker är ett säkert kort, men det blir ju trist när det alltid är böcker.
@athena_arabians Hmm, men det finns ju så mycket man kan göra även om det är mörkt, eller i ljussken?
...Som att krocka med saker, tända eld på saker när man ska ha med sig ljus överallt och att äta härsken mat för att kylskåpet inte är kallt?
Ja, alla vet väl att det är duschmunstycket som bästa vännen, inte badkaret?@stjarnhimmel Om badkaret är din bästa vän tycker jag nog lite synd om dig...
Men en sugande drake är väl perfekt om du har vattenskada?Hur det än är så är det sexigt att ha el, speciellt när en j-la fläkt står och torkar mitt badrum (vattenskada från helvetet). Ska byta elleverantör (kanske till en drake) snarast möjligt, den nuvarande suger och är dyr
Kanske något sådant här:
Vad har vi sagt om att dela med sig?Idag har vi ÄNTLIGEN sooool här.. känns som flera evigheter sen!
Vad har vi sagt om att dela med sig?
Favorit i repris... NOT! Gissa vad, det pissar ner här
Män?
Enligt säkra meterologiska källor...
Kor?Favorit i repris... NOT! Gissa vad, det pissar ner här
Tack @Mammas , vi soptunnor har också känslor
Åh.. vad jag glad jag blir.. Jag hade undrat var fru soptunna hade tagit vägen...
Åh så finns du här..
Hur mår du? Bor du hos Sverker nu? Vilken relation hade du till Sverker- jag tyckte alltid att han var lite taskig mot dig..
Många kramar från ett fan.
Jag fick flytta när Sverker slutade på Plus, nu jobbar jag extra som komposttunna i köket på Kumlabunkern. Inte alls lika givande, men godare mat. Lite taskig var han allt, speciellt när han släppte locket för hårt och jag hade migrän i dagar efteråt
Nä.. nu börjar jag nästan gråta.. Blev du bara utstlängd sådär? Kan du inte få gå som sällskapssoptunna? Eller läromästare i en hage med ungsoptunnor?
Jag tycker att man faktiskt borde ha ett visst mått av tunnelseende innan man för- och efterkastar något, det kan ju inte bara vara vid uppkastningar som tunnelseenden är bra att ha?Utkastad som en gammal sovrumsservett blev jag
Jag hoppas på att få gå som läromästare när jag är färdig i Kumla, men den där Soprik Tunnfelt, som bestämmer över oss soptunnor, kommer säkert inte tillåta det
Jag tycker att man faktiskt borde ha ett visst mått av tunnelseende innan man för- och efterkastar något, det kan ju inte bara vara vid uppkastningar som tunnelseenden är bra att ha?
Oups, ser ut som någon haft både tunnelseende och uppkastning?!Dagens bild: