Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej @Wingates !! :love: :love:

@athena_arabians Prioriteringar prioriteringar! :D

Ja, det ska bli väldigt trevligt! :)
Har dessutom bonusen att jag i helgen kom på vad jag ska köpa till mamma, hon är annars riktigt svår att handla presenter till. Böcker är ett säkert kort, men det blir ju trist när det alltid är böcker. :D

Hur mycket pengar tänker du lägga på mamma? ;) En helg i göteborg och bok och biblioteksmässan med sin älskade dotter kanske vore något? Nästan böcker men inte riktigt! :D

@Nacheta fint att du är tillbaka, du kan du fixa bort regnet ellerhur?

@athena_arabians Hmm, men det finns ju så mycket man kan göra även om det är mörkt, eller i ljussken?

...Som att krocka med saker, tända eld på saker när man ska ha med sig ljus överallt och att äta härsken mat för att kylskåpet inte är kallt? :p

Här är vi inte så primitiva :p Det finns små och effektiva ficklampor överallt. Det är lite survivalist över det hela, jag har alltid batterier, tändvätska och konserver hemma. Har vedspis också så har jag ingen el är det inga problem att laga mat. Hade det varit elavbrott ofta här hade jag skaffat ett elverk.

Hur det än är så är det sexigt att ha el, speciellt när en j-la fläkt står och torkar mitt badrum (vattenskada från helvetet). Ska byta elleverantör (kanske till en drake) snarast möjligt, den nuvarande suger och är dyr :rage:

Kanske något sådant här:

289016343.png
Men en sugande drake är väl perfekt om du har vattenskada? :idea:

Åh.. vad jag glad jag blir.. Jag hade undrat var fru soptunna hade tagit vägen...
Åh så finns du här..:love:

Hur mår du? Bor du hos Sverker nu? Vilken relation hade du till Sverker- jag tyckte alltid att han var lite taskig mot dig..
Många kramar från ett fan.

Jag fick flytta när Sverker slutade på Plus, nu jobbar jag extra som komposttunna i köket på Kumlabunkern. Inte alls lika givande, men godare mat. Lite taskig var han allt, speciellt när han släppte locket för hårt och jag hade migrän i dagar efteråt :mad:

Jag fick flytta när Sverker slutade på Plus, nu jobbar jag extra som komposttunna i köket på Kumlabunkern. Inte alls lika givande, men godare mat. Lite taskig var han allt, speciellt när han släppte locket för hårt och jag hade migrän i dagar efteråt :mad:

Nä.. nu börjar jag nästan gråta.. Blev du bara utstlängd sådär? Kan du inte få gå som sällskapssoptunna? Eller läromästare i en hage med ungsoptunnor?

Nä.. nu börjar jag nästan gråta.. Blev du bara utstlängd sådär? Kan du inte få gå som sällskapssoptunna? Eller läromästare i en hage med ungsoptunnor?

Utkastad som en gammal sovrumsservett blev jag :cry:

Jag hoppas på att få gå som läromästare när jag är färdig i Kumla, men den där Soprik Tunnfelt, som bestämmer över oss soptunnor, kommer säkert inte tillåta det :arghh:

Utkastad som en gammal sovrumsservett blev jag :cry:

Jag hoppas på att få gå som läromästare när jag är färdig i Kumla, men den där Soprik Tunnfelt, som bestämmer över oss soptunnor, kommer säkert inte tillåta det :arghh:
Jag tycker att man faktiskt borde ha ett visst mått av tunnelseende innan man för- och efterkastar något, det kan ju inte bara vara vid uppkastningar som tunnelseenden är bra att ha? :confused:

Jag tycker att man faktiskt borde ha ett visst mått av tunnelseende innan man för- och efterkastar något, det kan ju inte bara vara vid uppkastningar som tunnelseenden är bra att ha? :confused:

Tunnelséenden är ypperligt vid inkastningare och utkastningar, men helt värdelöst vid för- och efterkastningar :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama