Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vilken vädertråd detta har blivit..,:(
Semesterlediga som klagar på vädret.
Tänk på mig som ska jobba 4 veckor till:arghh:

Semester? Jag förstår inte riktigt? Jag flänger emellan att jobba, städa ur svärmors lägenhet och underhålla barn på sommarlov.... Sen har vi ungefär en vecka som vi förhoppningsvis är lediga hela veckan... Sen är allt som vanligt igen... :banghead:

Men :banana: Svärmors lägenhet är numera helt tömd! :banana: Sista lasset ligger visserligen i makens bilen men gud så skönt att det är klart! Nu ska den bara städas av en firma och lämnas ifrån nycklar men det behöver jag inte bry mig i! :up:

@Scata Har de redan börjat nyktra till? Här har det varit uppehåll hela dagen! Jag har hunnit med att sandpappra och tvätta tre möbler! I morgon ska jag försöka måla men det får jag nog lov att göra inomhus så då kan det få regna lite igen! :D

@Scata Har de redan börjat nyktra till? Här har det varit uppehåll hela dagen! Jag har hunnit med att sandpappra och tvätta tre möbler! I morgon ska jag försöka måla men det får jag nog lov att göra inomhus så då kan det få regna lite igen! :D

Värst vad du vart duktig då! Ska de bli polkagrisrandiga? :up:

Värst vad du vart duktig då! Ska de bli polkagrisrandiga? :up:
Om man fick göra det så enkelt för sig... Antik vit är beställningen från nästan tonårsBARNET, och så ska det tapetserar för den har hen minsann sett i en tidning att man kunde göra och det blev skitsnyggt... Ingen press här inte... :cautious: Jag bara hoppas att mitt grundarbete ska duga så att färg eländet inte släpper, teak möbler är inte roliga saker...

Jaaaaaa, vår egen Buke-Sverker :bump:

"Det är du och jag Sverker"

sverker4_jpg_jpg_152860v530x800.jpg

Sverker och jag!

Om man fick göra det så enkelt för sig... Antik vit är beställningen från nästan tonårsBARNET, och så ska det tapetserar för den har hen minsann sett i en tidning att man kunde göra och det blev skitsnyggt... Ingen press här inte... :cautious: Jag bara hoppas att mitt grundarbete ska duga så att färg eländet inte släpper, teak möbler är inte roliga saker...

Kämpa kämpa! :banana:

Faaaan alltså... jag behövde bara ha semester i tre veckor och ÅTTIO SIDOR drak- och enhörningstråd innan alla har glömt bort mig... @Scata har till och med blandat ihop mig med min snälla, påhittiga tvillingssyster @Jannice som sjöng låtar för sisådär femtioelva av oss :banana::bump:
Nej, jag förtvivlar...hade tänkt berätta om hur det har gått med Näcken nu när jag äntligen fick honom att bada i öl, första gången var han så purken att han tog på sig sin mosskostym. Jag HATAR hans mosskostym, den ser ut som om den är gjord på åttiotalet av ett gäng fulla snorkråkor *suck* Plus att den täcker typ två tredjedelar av hans inkilningsaggregat (om ni behöver ett vänord till "klijarn"). Två tredjedelar är ju sjukt mycket! Det borde skrivas in i alla stadgar att MINST en tredjedel ska vara synlig hela tiden. Så det så. Och jag vet att jag sinnessjukt dålig på matte. Så det så. Lev med det. Så det så.

:angel:

@stjarnhimmel Om badkaret är din bästa vän tycker jag nog lite synd om dig... :devil:

Faaaan alltså... jag behövde bara ha semester i tre veckor och ÅTTIO SIDOR drak- och enhörningstråd innan alla har glömt bort mig... @Scata har till och med blandat ihop mig med min snälla, påhittiga tvillingssyster @Jannice som sjöng låtar för sisådär femtioelva av oss :banana::bump:
Nej, jag förtvivlar...hade tänkt berätta om hur det har gått med Näcken nu när jag äntligen fick honom att bada i öl, första gången var han så purken att han tog på sig sin mosskostym. Jag HATAR hans mosskostym, den ser ut som om den är gjord på åttiotalet av ett gäng fulla snorkråkor *suck* Plus att den täcker typ två tredjedelar av hans inkilningsaggregat (om ni behöver ett vänord till "klijarn"). Två tredjedelar är ju sjukt mycket! Det borde skrivas in i alla stadgar att MINST en tredjedel ska vara synlig hela tiden. Så det så. Och jag vet att jag sinnessjukt dålig på matte. Så det så. Lev med det. Så det så.

:angel:

@stjarnhimmel Om badkaret är din bästa vän tycker jag nog lite synd om dig... :devil:

Japp.. Jag har inga vänner... Nu tycker jag inte du ska vara elak för att jag är vän med ett badkar.,:rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama