Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Barret och @Jeps Jag tycker att ni är snåla som sitter och tjuvhåller på all sol och värme. :cry: Just nu är det uppehåll men svalorna flyger 20 cm ovanför backen så jag räknar kallt med att det kommer att regna vilken sekund som helst... :arghh:

Jag tycker också att de är väääldigt snåla! De borde faktiskt dela med sig till oss!

Personligen tycker jag att jag förtjänar det... Hagel på midsommarafton, snöoväder, frost och höstdoft... i JUNI. Vi är i skriande behov (och i vår fulla rätt) att sno åt oss så mkt D-vitamin vi kan få nu. Kommer bli en lååång vinter...

Meh, vi hade också hagel på midsommar! Så liiiiiite sol kan du väl skicka hit
images

Jag har som princip att inte ta emot gåvor utan förvarning. Du anar inte hur många som vill skicka bomber till universums härskarinna.

@Mia_R
De har ju massa icke-stickande mat i naturen.

Tssk tssk, sådär kräsen får man väl inte vara heller. Väldigt elakt av dig att inte ta emot bomberna när någon tagit sig besväret att skicka dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama