Just ja, det pissar ner här... Nu får f-n regndrakarna ge sig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lovar att ge bra referenser. "Flexibel... iaf i sin tidsuppfattning. Positiv... när medicinen tas som den ska..." osv.Och så kan du ange @athena_arabians, @Barret, @Jannice, @Scata, @Pegasus63, @mandalaki, @Mammas, @Blacksmithfarm, @Snurrfian, @Jeps mfl som referenser!
Fast snart muterar de väl och ser ut så här:
Vuxen muterad regndrake och muterad regndrakebebis.
Nej! inte hela solen! vi behöver den i helgen.Åker söderut på onsdag. Packar med solen då.
På rivieran finns det sol så det räcker ändå.Nej! inte hela solen! vi behöver den i helgen.
Men vilken vädertråd detta har blivit..,
Semesterlediga som klagar på vädret.
Tänk på mig som ska jobba 4 veckor till
Tja, om de kunde sluta med sina j-la dieter och faktiskt äta upp alla stickdrakarna så missunnar jag dem inte det. Men dagens fågelBARN är så styrda av medias porträttering av hur fåglar ska se ut...
Ehum, inte jag. Jag är på jobbet.Jag är då minsann inte semesterledig, jag jobbar just nu!
Ehum, inte jag. Jag är på jobbet.
Jag har en slav som jobbar åt mig så jag kan Buka i lugn och ro, sånär som på lite frågor.Haha, jag jobbar och Bukar i perfekt symbios!
Jag jobbar den här veckan ut... och vill helst av allt sova eller iaf vara hemma och umgås med min mor som jag äntligen lyckats övertala att komma på besök.Men vilken vädertråd detta har blivit..,
Semesterlediga som klagar på vädret.
Tänk på mig som ska jobba 4 veckor till
Tack för att du delar med dig av resultaten från din fullkomligt medvetna och altruistiska forskning! Jag kan lägga till mina resultat. Ett bluetooth-headset (egentligen menat för spel) inköpt för 149:- på MediaMarkt i Luleå anno 2012 håller också för att tvättas. Ljudet blev en bråkdel sämre men det är knappt märkbart.Är det förresten någon som undrar så kan man tvätta Erikssons Blåtandsheadset i 60 grader och torktumla det utan att det går sönder
Jag har en slav som jobbar åt mig så jag kan Buka i lugn och ro, sånär som på lite frågor.
Jag jobbar den här veckan ut... och vill helst av allt sova eller iaf vara hemma och umgås med min mor som jag äntligen lyckats övertala att komma på besök.
Tack för att du delar med dig av resultaten från din fullkomligt medvetna och altruistiska forskning! Jag kan lägga till mina resultat. Ett bluetooth-headset (egentligen menat för spel) inköpt för 149:- på MediaMarkt i Luleå anno 2012 håller också för att tvättas. Ljudet blev en bråkdel sämre men det är knappt märkbart.
Jag vet faktiskt inte, tyvärr har jag ingen privat utan det är en internrekvisition som inte är personlig.
Jag har hur mycket som helst hemma som jag skulle kunna sysselsätta honom med men den är för ej personligt bruk enligt chefen. Tvätta bilen tycker jag ju är annars det minsta man kan begära, det är ju när jag kör till jobbet som den blir skitig!
Jag tror det är en han iaf, har inte kontrollerat mer ingående.