Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just ja, det pissar ner här... :meh: Nu får f-n regndrakarna ge sig! :rage:

rain_dragon_by_inurekinjutsu-d3j0biy.png

Men vilken vädertråd detta har blivit..,:(
Semesterlediga som klagar på vädret.
Tänk på mig som ska jobba 4 veckor till:arghh:
Jag jobbar den här veckan ut... och vill helst av allt sova eller iaf vara hemma och umgås med min mor som jag äntligen lyckats övertala att komma på besök.

Är det förresten någon som undrar så kan man tvätta Erikssons Blåtandsheadset i 60 grader och torktumla det utan att det går sönder :up:
Tack för att du delar med dig av resultaten från din fullkomligt medvetna och altruistiska forskning! Jag kan lägga till mina resultat. Ett bluetooth-headset (egentligen menat för spel) inköpt för 149:- på MediaMarkt i Luleå anno 2012 håller också för att tvättas. Ljudet blev en bråkdel sämre men det är knappt märkbart.

Jag vet faktiskt inte, tyvärr har jag ingen privat utan det är en internrekvisition som inte är personlig. :(
Jag har hur mycket som helst hemma som jag skulle kunna sysselsätta honom med men den är för ej personligt bruk enligt chefen. Tvätta bilen tycker jag ju är annars det minsta man kan begära, det är ju när jag kör till jobbet som den blir skitig! :mad:

Jag tror det är en han iaf, har inte kontrollerat mer ingående. :o

Jag jobbar den här veckan ut... och vill helst av allt sova eller iaf vara hemma och umgås med min mor som jag äntligen lyckats övertala att komma på besök.

Tack för att du delar med dig av resultaten från din fullkomligt medvetna och altruistiska forskning! Jag kan lägga till mina resultat. Ett bluetooth-headset (egentligen menat för spel) inköpt för 149:- på MediaMarkt i Luleå anno 2012 håller också för att tvättas. Ljudet blev en bråkdel sämre men det är knappt märkbart.

Jag är lite av en veteran när det gäller att testa saker för hållbarhet :up:

T.ex så håller en Samsung Galaxy Tab 2 för att sänkas ner i en hink vatten, bada i lera och tappas i betonggolv X antal gånger. Däremot håller den inte för att falla från takhöjd ner i en stolskant.

Erikssons W810i håller för att bada i toaletten och i remouladsås men den klarar inte att bada i välling och Nokia 3510 håller inte för att användas som tuggleksak åt en Bordercolliekorsning.

Jag åter kommer med övriga tester när jag känner att ni behöver dem! :up:

Jag vet faktiskt inte, tyvärr har jag ingen privat utan det är en internrekvisition som inte är personlig. :(
Jag har hur mycket som helst hemma som jag skulle kunna sysselsätta honom med men den är för ej personligt bruk enligt chefen. Tvätta bilen tycker jag ju är annars det minsta man kan begära, det är ju när jag kör till jobbet som den blir skitig! :mad:

Jag tror det är en han iaf, har inte kontrollerat mer ingående. :o

Meh, vad snålt av chefen! :mad:

Jag tycker du ska kontrollera mer ingående, fast inte om det är en alldeles för ny eller alldeles för gammal modell!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama