Du får väl lära dig att läsa innantill åtminstone!! Jag tycker ju synd om dig http://www.bukefalos.com/threads/dr...ningen-strejkar.1247831/page-44#post-16485980
Ja tack..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får väl lära dig att läsa innantill åtminstone!! Jag tycker ju synd om dig http://www.bukefalos.com/threads/dr...ningen-strejkar.1247831/page-44#post-16485980
Snälla nån, jag har fullt upp med att tänka på mig själv för det är det minsann ingen annan som gör. Som om jag skulle ha tid att tycka synd om dig när jag tyckt synd om mig själv hela dagen som är på jobbet utan slavar när jag kunde varit ledig.
Inte ser du att jag blir arg för det!
Usch, just nu känner jag mig i stort behov av en time-out från ALLT. Fyrtielvatusen olika grejer på jobbet, chefen som beviljade mig ledigt imorgon men sedan försökte dra tillbaka det (jag vägrade naturligtvis men snäll som jag är sa jag att jag ev. kan göra bort något på kvällen), utställningsförberedelser, mamma på besök (och jag hinner inte umgås med henne pga jobbet...) osv. Och sommarjobbare (barn till personalen) som är oengagerade och slarviga, vilket ger mig merjobb eftersom jag måste skära ut materialet som de sabbar... Vill helst bara ställa mig upp och skrika och sedan bryta ihop.
Vi älskar dig!Usch- hur jag framställer mig på Buke.. nu berättar jag i alla trådar om min spya..
Innan detta har jag startat en tråd om drakar och enhörningar..
Och hittat på ett ord för att bli knullad- inkilad.
Haha.. jag marknadsför mig själv verkligen så himla bra!
Vi älskar dig!
Givetvis gör vi det @stjarnhimmel
Aha, så det är där alla soldrakar varit nu i juni?! Hur har du annars fått så fin färg med tanke på hur blek du ser ut annars?Måste ju också visse selfien jag tog igår! Var och åt middag med några vänner och då måste man ju piffa till sig lite:
Oja, den ser verkligen ut att älska det ...Back on cat topic;
"Cats Love It!"
Aha, så det är där alla soldrakar varit nu i juni?! Hur har du annars fått så fin färg med tanke på hur blek du ser ut annars?
Dumma alla andra människor som har annat att göra än gå på whiskyprovning i juli. De ringde och tala om att whiskyprovningen som jag hade sett fram emot i morgon blev inställd pga att för få vara intresserade. Prel nytt datum var 31 okt... Det är skitlångt dit!!!
Dumma dem och varför har du inte sagt något till mig?! Jag provar gärna whisky.Dumma alla andra människor som har annat att göra än gå på whiskyprovning i juli. De ringde och tala om att whiskyprovningen som jag hade sett fram emot i morgon blev inställd pga att för få vara intresserade. Prel nytt datum var 31 okt... Det är skitlångt dit!!!