Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men GODMORGON då... Eller har jag dödat tråden?
Vi hade lite grillfest igår med goda vänner och jag tänkte ta mig en sovmorgon, uppenbarligen så hade inte han som slår diken sovmorgon för han började slå dikena kl 04:30 och när man lagom hade kommit till ro och somnat om så kom han åt andra hållet sisådär en timme senare... Det är så underbart lugnt och skönt att bo på landet... :meh:

Men GODMORGON då... Eller har jag dödat tråden?
Vi hade lite grillfest igår med goda vänner och jag tänkte ta mig en sovmorgon, uppenbarligen så hade inte han som slår diken sovmorgon för han började slå dikena kl 04:30 och när man lagom hade kommit till ro och somnat om så kom han åt andra hållet sisådär en timme senare... Det är så underbart lugnt och skönt att bo på landet... :meh:

Ja.

Nä då, skämtar bara :D, :love: dig fortfarande!

Här är för övrigt värmedrakarna i full styrka, det kommer att bli VARMT idag! Jag har ju finbesök av en Bukefalist så vi får se upp så vi inte smälter på P&L.

Nu har jag läst ut Mormor hälsar och säger förlåt och det var första gången på väldigt länge som jag grät när jag läste en bok. Jag är tagen av hur han skriver och jag hoppas att han lyckas med fler böcker!

Nåja en helt underbar dag verkar det bli med värmedrakar som sköter sitt jobb alldeles ypperligt! FANK JU @Scata :love:

Dagens bild, från när jag red min donna:

images

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 868
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 435
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama