Staten har väl genom Atg i och för sig fortfarande spenderat en hel del pengar på djurforskning, men framförallt såklart hästforskning, jag har dock varit på klinik med hunden någon enstaka gång, ingen avacerad vård dock. Dock vet jag inte om det är försäkringsbolagen som ger pengar till smådjursforskningen? Får inte även smådjursforskningen forskarstöd från staten?
När jag ska välja veterinärkoncern känns det som att skillnaden för min del är oväsentlig, men jag pratar dock enbart för mig själv där även om erfarenheten säger att en sällan är ensam om sina tankar. Kollektivt eller inte så är det väl evidensias veterinärer som står för uttalandet, liksom att elgigantens säljare på orten där jag bor blåst mig vid ett par tillfällen vilket gör att jag inte skulle handla på någon elgigantenaffär.
Som sagt. Jag tror inte det gynnar Evidensia alls att gå ut och kalla folk som tack vare debatten inkommit med klagomål för lögnare och skvaller...
Ok
Jag tycker väl iof inte det är konstigt att några veterinärer på Evidensia valt att debattera det hela när det nu handlar om just Evidensia som hamnat i skottlinjen?
Lögnare och skvaller osv har du ju inte blivit anklagad för öht som individ - ?
PM argumenterar däremot att minsann har hon inte kritiserat några veterinärer utan vd för Evidensia. Självklart blir det märkligt utifrån hur hon formulerat sig och med all rätt tycker jag de fåtal veterinärer som uttalat sig och argumenterat har rätt att göra det utan att det ska skugga koncernen alls i sammanhanget vilket jag inte tror det kommer göra alls .
Senast ändrad: