Den stora OS-trÄden 2024

FĂ„r se vad dagen bjuder pĂ„ idag vi fĂ„r ju iallafall mera Truls i lagtĂ€vlingen i bordtennis, hĂ€sthoppning med Eckermann och de andra ryttarna och final i stavhoppet med Mondo. Sen mer friidrott sĂ„klart. NĂ„gon som har koll pĂ„ om det Ă€r fler svenskar i farten i andra grenar? Är det sĂ€kerligen men har svĂ„rt att hĂ„lla isĂ€r allt :)

DÄlig planering idag. Hovslagaren kommer under hoppningen och sen hÄlla lektioner och fira SM-guld under stavfinalen :crazy:

Du kan ju trösta dig med att stavguldet Àr sÄ sÀkert som det bara gÄr... hans största konkurrent (pappret) rev ut sig pÄ 5,60 i kvalet... Det finns inte mycket till motstÄnd om ingen övertrÀffar sig sjÀlv extremt mycket...

Du kan ju trösta dig med att stavguldet Àr sÄ sÀkert som det bara gÄr... hans största konkurrent (pappret) rev ut sig pÄ 5,60 i kvalet... Det finns inte mycket till motstÄnd om ingen övertrÀffar sig sjÀlv extremt mycket...
NÀ det Àr ju klart, tÀvlingen brukar ju dessutom ta en hel evighet.

FĂ„r se vad dagen bjuder pĂ„ idag vi fĂ„r ju iallafall mera Truls i lagtĂ€vlingen i bordtennis, hĂ€sthoppning med Eckermann och de andra ryttarna och final i stavhoppet med Mondo. Sen mer friidrott sĂ„klart. NĂ„gon som har koll pĂ„ om det Ă€r fler svenskar i farten i andra grenar? Är det sĂ€kerligen men har svĂ„rt att hĂ„lla isĂ€r allt :)
Vanessa Kamga i diskusfinalen!
Henne ska jag heja pÄ hela vÀgen till Paris

Daniel StÄhl har kastat diskuskval, sexa i sin grupp (65,16) som vanns av Alekna (67,47).

Liknande trÄdar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-trÄden med snack om OS fÄr vi hÄlla oss till en egen trÄd. För jag Àr vÀl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 982
Senast: Rosett
·
  • LĂ„st
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bĂ€sta beslutet för mig, men frĂ„n att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 353
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer frÄn totalt 6 olika lÀnder, sÄ det tenderar att bli vÀldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 144
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest Ă€r det nu dags att Ă€ven starta denna inför-trĂ„d :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
538
Senast: Lingon
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama