Gabby_Ossi
Trådstartare
Äsch missade henne
Hon tappade balansen och hoppade av bommen tyvärr så hamnade utanför medaljerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch missade henne
Kollade 100 män finalen i efterhand. Wowsa, snacka om små marginaler. Gillar Lyles frisyr med inflätade pärlor!
Vilken otroligt spännande bomfinal det blev! Har alltid gillat Alice D’Amato så tycker verkligen hon förtjänade det där. Men oväntat.
Ja jag medJa många som tappade balansen. Men inte så konstigt, jag är typ lika förvånad varje gång de lyckas landa på den där bommen.
Ja många som tappade balansen. Men inte så konstigt, jag är typ lika förvånad varje gång de lyckas landa på den där bommen.
Uppdatering: Ok, jag tror jag har fattat. Svensk kommentering på huvudsändningen. Jag blev van vid ridsporten som hade svensk kommentering på "individuella sändningen" också. Det får bli engelska eller norsk, då jag bara vill se stavhoppningen.Är det jag som inte hittar eller...? Kollar på stavhoppningen på max men det finns inte svensk kommentering att välja, bara miljöljud, engelsk eller norsk? Jag klarar mig, men trodde det skulle finnas svensk eftersom att Mondo är med.
Är det jag som inte hittar eller...? Kollar på stavhoppningen på max men det finns inte svensk kommentering att välja, bara miljöljud, engelsk eller norsk? Jag klarar mig, men trodde det skulle finnas svensk eftersom att Mondo är med.
Uppdatering: Ok, jag tror jag har fattat. Svensk kommentering på huvudsändningen. Jag blev van vid ridsporten som hade svensk kommentering på "individuella sändningen" också. Det får bli engelska eller norsk, då jag bara vill se stavhoppningen.
Japp, han klarade 5,70 med myyycket luftInte sett huvudsändningen från början har Mondo hoppat än?
I appen: klicka på sändningen, välj "pratbubblan" för undertexter, välj "ljud"-fliken så finns där en lista på tillgängliga språk för sändningen. Man kan även välja ingen dialog.Hur väljer man vilket språk man vill ha på kommenteringen?
Japp, han klarade 5,70 med myyycket luft