Den stora OS-tråden 2024

Kollade 100 män finalen i efterhand. Wowsa, snacka om små marginaler. Gillar Lyles frisyr med inflätade pärlor!
 
Kollade 100 män finalen i efterhand. Wowsa, snacka om små marginaler. Gillar Lyles frisyr med inflätade pärlor!

Jag gillar Lyle! Det var väl han som förra året orsakade ramaskri när han kritiserade att USA kallar vinnaren i deras nationella liga (+ev nåt kanadensiskt lag) för world champions? Då kom han precis från VM i friidrott och sa att de som vann där är world champions och inte de som tävlat i en nationell liga. Oj, så många som blev arga på honom! Men han stod på sig!
 
Ja många som tappade balansen. Men inte så konstigt, jag är typ lika förvånad varje gång de lyckas landa på den där bommen. 😅

Det är en av de sjukaste och mest imponerande tävlingsgrenar som jag vet! Men därför också fantastisk att titta på. Nu ska jag försöka hinna titta ikapp lite av dagens gymnastiktävlingar innan friidrotten blir alltför spännande.
 
Är det jag som inte hittar eller...? Kollar på stavhoppningen på max men det finns inte svensk kommentering att välja, bara miljöljud, engelsk eller norsk? Jag klarar mig, men trodde det skulle finnas svensk eftersom att Mondo är med.
 
Är det jag som inte hittar eller...? Kollar på stavhoppningen på max men det finns inte svensk kommentering att välja, bara miljöljud, engelsk eller norsk? Jag klarar mig, men trodde det skulle finnas svensk eftersom att Mondo är med.
Uppdatering: Ok, jag tror jag har fattat. 😅 Svensk kommentering på huvudsändningen. Jag blev van vid ridsporten som hade svensk kommentering på "individuella sändningen" också. Det får bli engelska eller norsk, då jag bara vill se stavhoppningen.
 
Är det jag som inte hittar eller...? Kollar på stavhoppningen på max men det finns inte svensk kommentering att välja, bara miljöljud, engelsk eller norsk? Jag klarar mig, men trodde det skulle finnas svensk eftersom att Mondo är med.

Jo, det visas på huvudsändningen med svenska kommentatorer.
 
Uppdatering: Ok, jag tror jag har fattat. 😅 Svensk kommentering på huvudsändningen. Jag blev van vid ridsporten som hade svensk kommentering på "individuella sändningen" också. Det får bli engelska eller norsk, då jag bara vill se stavhoppningen.

Hur väljer man vilket språk man vill ha på kommenteringen?
 
Fattar inte varför de körde triathlon i det där äckliga vattnet. Måste ju finnas lämpligare platser? Surfingen gick ju på Tahiti så triathlonen hade väl kunnat gå nån annanstans i Frankrike.
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 819
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 457
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 008
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
529
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp