Den stora OS-tråden 2024

Min genuinitet i mitt sportintresse blev just ifrågasatt av en vän när jag avslöjade att jag ännu inte sett något alls av OS (men har såklart tagit del av nyheter kring det). Igår tänkte jag kolla en stund på fotbollen men då var det reklampaus som aldrig tog slut, och sen hann jag glömma bort min ambition åsså var matchen slut. Vännen sa att det var pingisfinal idag med svensk inblandning, men jag hinner nog inte se den heller. Kanske en stund mot slutet om det blir lång match…
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 814
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 454
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 007
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
529
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Patella, tips

Omröstningar

Tillbaka
Upp