Terminera - avsluta. Handlar det om....kyrkogårdar?Hm. Termin? På engelska semester = vi ska på semester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Terminera - avsluta. Handlar det om....kyrkogårdar?Hm. Termin? På engelska semester = vi ska på semester
Men anmälningstråden är ju inte lekendet är flera ledtrådar... och även i anmälningstråden.....
Nej jag vetTerminera - avsluta. Handlar det om....kyrkogårdar?
"fått staden på fötter". Är inte det en lite konstig mening också?Jag fastnade för det här i beskrivningen. Finns det någon berättelse eller film som handlar om nåt sånt? Jag får lite Stephen King-vibbar men kan inte sätta fingret på exakt vad det är. Carrie?
Jo, det förstod jag. Men jag menade att en av ulvarna titulerar sig psykopat, så det blir tre ulvar + en ulvpsykopat. Förstår du då hur jag tänker?
Ganska säkra på hur många det är i lyan tycker jag att de här två ser ut att vara och lite sådär småpratiga med varandra.Fast menar du att någon i lyan då skulle tänka att de är tre fast de är fyra därinne?
Känns lite väl långsökt om du frågar mig.
Temat är - klart. En sida om väder?Japp, jag kan vara LL. Dock beroende på när leken startar etc så kan vissa av dagDL bli kl 22 eftersom jag raidar å har inte tid att titta till leken innan dess.
För övrigt är temat klart
Nu får du nog tänka om. Jag sitter ju och letar ledtrådar för fulla muggar.Hemlig är väldigt inställsam mot flera användare. Ulv som försöker få folk positivt inställda mot sig?
Hedinn röstar på hemlig
(Jag har lite jobb att göra nu ikväll, men försöker hänga med så gott jag kan).
Eller så är det Tomb Raider. Det handlar om eftersom hon ska raida?Temat är - klart. En sida om väder?
Ja och Angelina Jolie äh väl Lara CroftEller så är det Tomb Raider. Det handlar om eftersom hon ska raida?
Är inte LL alltid det?För övrigt är det ruskigt att LL engagerar oss mer i att hitta temat på leken än att hitta ulvar
Är LL ond månne
För övrigt är det ruskigt att LL engagerar oss mer i att hitta temat på leken än att hitta ulvar
Är LL ond månne
Jag tror nog att det går lättare att hitta ulvar än att lista ut temat.För övrigt är det ruskigt att LL engagerar oss mer i att hitta temat på leken än att hitta ulvar
Är LL ond månne
Vi är nyfikna! Det känns definitivt som en ledtråd. En riktig bra ledtråd.jag säger bara, never more att jag försöker skojat till temat......