Del IIII Hur går det för era 06:or?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Vilken snygging :love:

kl

Jackie har blivit sämre.
Tror tyvärr inte hon kommer hålla för ridning. :cry:

Hopp_o_galoppTycker också din häst är superfin:). Ni kommer igen!
Krya på dig!

Snigeleffekt:d:d:d

Monifa Så söt:).

*kl* Har ju ingen fotograf med mig i skogen..Men vi hade en urmysig tur med galopp och klätterinslag.
Imorgon hoppning igen med min kompis, hoppas det blir den fina utebanan så kanske man kan fota lite..

Jag fick hem henne förra söndagen. Då var hon halt vänster bak och hade vart det sen i fredags. Dom hade ut vet som sa att hon var omusklad bak.
Torsdag veckan efter tog vi ut vet som kolla igenom hela henne och hittade spänningar i ryggen. Jag gick lite med henne och hon var ganska rejält halt vä bak. Böjprov gjordes och hon reagera även på höger.
Hon sa att hon skulle äta finadyne i 10 dagar, gå ca 10 min/dag och masseras med liniment. Blev hon inte det minsta bättre efter halva tiden (imorgon) trodde hon att det som var skulle hålla i och hon skulle inte bli helt återställd. Nu har det blivit ännuvärre. :cry:

SnigelEffekt

Gud vilken snygging :love: Älskar färgen :d

Idag när jag och min mamma var ute och red så träffade vi den här sötnosen

Film: Möte med skogens konung

94205_1273522778.jpg

Bellis tittar på älgen
59450_1273526995.jpg

Gammeltanten tittar på älgen (hon höll på att krypa ur skinnet)
39053_1273526996.jpg

Riktigt snygg. Kul med en cob till i tråden. Hur långt har ni kommit i utbildningen?

Vi har inte kommit så långt, fick hem honom i lördags :angel:

Han är inriden, eller insutten kanske man ska säg. Så tanken är att lära känna honom och jobba med honom från marken till en början. Sen får vi se när vi börjar rida, har ingen sadel för tillfället heller ;):p

Oj, oj han skiner starkare än solen :love:

Håll oss gärna uppdaterade...
Nyfiken på hur han rör sig.

Hopp_o_galopp Tycker också din häst är superfin:). Ni kommer igen! Krya på dig!

Tack så mycket! Ja, jag hoppas jag (och hästen) kommer igång fort... och att inget mer händer... men det känns som för mkt att hoppas på m tanke på hur otroligt otursförföljd jag är (och alltid varit genom alla år)... :(

Vi har inte kommit så långt, fick hem honom i lördags :angel:

Han är inriden, eller insutten kanske man ska säg. Så tanken är att lära känna honom och jobba med honom från marken till en början. Sen får vi se när vi börjar rida, har ingen sadel för tillfället heller ;):p

Okej, skynda långsamt. Min cob har verkligen haft med och motgångar. Men just nu är det bara medgång och allt flyter på så himla bra. Var på tävling för någon vecka sedan och hon är klockren ute.

Har du honom ute för betäckning?

Ni har inte funderat på att åka till en klinik och göra en ordentlig utredning på henne? Kanske behöver det inte vara så illa som man befarar? Har ni fått någon egentlig diagnos eller är det bara spekulationer?

Fast eftersom vi inte äger henne är det ju inte vårat beslut.
Hon ska äta finadyne 5 dagar till sen får vi se.

Nä, vi ska ta det lugnt. Har ju ingen brådska till någonting, vill att allt ska bli bra och att han ska ha möjlighet att honna med i utvecklingen. Och framförallt vill jag bygga upp en relation som bottnar i förtroende!

Nä, inte ute till avel som det är nu. Vi får se om något/några år...... :idea:

Åhhhh så skoj det såg ut..Ni ser ju helt överlyckliga ut båda två :D
Jättefin e hon och vilket sug på allt..Blir en riktigt fin häst det där.:)

UNDERBART!:love: ( Jag är inte alls avis :angel: )

KL
Skall på ÅB idag. Tror forft inte att han är bra, men hoppas!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
78 759
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
15 385
Senast: mrkarisma
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
115 050
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar