Del IIII Hur går det för era 06:or?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Men så fint det ser ut!
Duktig ryttare: Gör det okomplicerat, har hästen framförsig, cool!
Härligt att se. Go energi i hästen!:laugh:

Va bra av dig att du gjorde om sprången igen. Tror sådant sätter sig mer i vårt huvud än hästens ( när det inte blir en väldig krasch ) . Men klart att du inte skall bli dressyrtant endast!;)
Du vart ju tuff där!
:bump:

Tack för uppmuntran! Din häst är JÄTTEFIN!!

Jag har full förståelse för hans flipp.
Tyvärr är han tjock i senan vä bak efter han kom lös, men mjukt, så jag håller mig lugn. Det hjälper väl med vila då oxå, suck!

Han beh verkligen rutiner nu märker jag. Fått låna en annan box i innestallet. En i stallet skulle i välmening ta in honom när hon tog in sin häst. Shit va han flippade. Tryckte ut dörren på ngt sätt. Han måste ha mat när han går in. Om han ställs i sin box dagtid, då är det kört. Men med samma rutiner så funkar det än sålänge. Frågan är om jag verkligen kommer att kunna hålla honom på mattan i skritt uppsuttet!? Kanske måste ha nån som leder oss... När jag leder för hand nu ( med lugnande ) är han lika lättretad som en kamphund. Låter det ngnstans en gång ok, låter det igen så far han i luften, men jag kan ändå hålla honom på mattan.. Inte snack om att kunna gå ut i skogen en sväng. Den energi han har i sin personlighet är underbar när man rider o han samtidigt får utlopp för sina vanliga behov som att röra sig fritt o rulla sig. Har aldrig haft en sådan arbetsvillig häst. Men att paketera detta på boxvila...:eek:

Men vi kämpar på!
Sorry att det blev tre inlägg nu!
Fortsätt att uppdatera m bilder o ord! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 073
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
78 759
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
15 385
Senast: mrkarisma
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
115 049
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar