Sv: Del IIII Hur går det för era 06r?
Tack så mycket!
Din är jättefin den med! Har ju varit inne här och kikat i smyg
Tack så mycket!
Din är jättefin den med! Har ju varit inne här och kikat i smyg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Jackie är redan bättre
Vi har förhoppningsvis kommit på orsaken till allt.
kl
Jackie är redan bättre
Vi har förhoppningsvis kommit på orsaken till allt.
Jag hänger inte riktigt med i dina hästhistorier...vad hände med den andra ponnyn? Jessie? Och vart har jackie varit o blivit halt? Och vad är orsaken tror ni?....mysteriet tätnar...
Vad tråkigt för dig men om du börjar med sjukgymnastik lite lätt redan nu så kan det ju faktiskt gå fortare än vad de tror. Ofta kommer man ju igång med sjukgymnastiken lite sent...
Jag förstår att du är "döless" på att inte kunna rida ordentligt.
Men det är en härlig häst du har. Är såå svag för vackra huvuden med bläs... Hon har ett mycket fint uttryck!
Krya på dig.
Svårt att säga med bara en ryggbild från sida...men vad rider du i i dagsläget o vad hade dressyrryttaren på hans rygg när h*n red?
Ang vänstergaloppen är det så för de flesta att 1 sida är sämre. Det blir bättre med styrka sen men jag brukar göra så att jag galopperar 1 varv mer i den svaga sidan än den starka. Inte mer men heller inte mindre. Den sidan behöver ju lite mer träning än den andra för att komma ikapp.
Men galoppera massor när du är ute istället. De flesta travar mest när de är ute, jag galopperar alltid mest för det är galoppen som är svårast att stärka på volten.