Del IIII Hur går det för era 06:or?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Tack !
Det är en Frank Baines Omni, och den är väldigt skön!
Men jag vet inte om jag kanske sitter lite för mycket "fast" i den. Men tja det ger sig =)

kl
Nu har jag bokat min första träning:)
Onsdag kväll rider jag för min dressyrtränare... Ska bli såå kul, känns som att vi också äntligen är lite pågång.

Kl

Nu är Jackie hemma. Resan gick bra. Lite smal enligt mitt tycke och halt.
Superstressad men det kanske bara var för att hon kom till ett "nytt" ställe?
Bråkade ordentligt med boxgrannen.

undrar jag med. troligen omusklad i kombination med gamla patellaupphakningar och så hade hon varit spänd när dom skulle hoppträna i torsdags.

Fint och lugnt som alltid! Kul att det gick bra!

Vi har också haft en riktigt bra dag tillsammans jag och Rosie. Efter en liten krasch innan start idag på CR skötte hon sig kanon bra. Ett litet pet ner i 60cm annars felfri. Är supernöjd. Bjuder på en liten film, dock stod kameran still och kvalisorten är inte den bästa.

http://www.youtube.com/watch?v=i5y23tsUfKw

Bilder kommer imorgon då kortläsaren gick sönder. Har lite pose bilder med henne så får ni se om hon ändrat sig något..

Ja jäklar vilken fin häst du har!!!! Hästen har en duktig ryttare på ryggen oxå. Ser ut att bli bra för framtiden!;) Grattis!

Tessanlonica: Grattis!

KL
Jag blir inte alls avundsjuk!:crazy:
Min pojk skall iaf få gå ihop med en kompis from idag. Hoppas de tar det lugnt. Åb nästa ons.

Vilken häst!
När ni fick lite flyt hoppade din häst kanonfint!
Såg stabilt och bra ut:)

Vilken positiv och go häst du har!
Roligt att ni kommit så långt.:)

kl.
På lördag har småtjejerna i stallet fixat "hopptävling" och jag har anmält mig till 40 cm:crazy:. Det blir nog tillräckligt svårt att bara styra runt och "pricka" in rätt hinder...:laugh:

Happyrider, carre10 och Tessalonica; Tack så jättemycket! Hon är en pärla, så okomplicerad men ändå väldigt känslig :) . Det känns som om hon kommer gå långt! Tävling är helt klart något som hon gillar!

Ah en Numero Uno, vilken fin :love: och vad fint du rider :)

Joey gjorde sin andra CR idag (forsta var i torsdags) och hoppade aterigen felfritt, lugnt och sansat - supernojd matte! Han uppforde sig som ett gammalt proffs, det var bara ett och annat gnagg som avslojade att han fortfarande bara ar bebis. Fyller 4 nu i dagarna :)
Bilder kommer...nar jag hinner ladda upp dem... videokameran funkade inte, typiskt nog :mad:

Guppey: Vad duktiga ni är, ser så fint ut:).

Tessalonica: Kanon och vad fin din Pålla är. Gillar färgen;).

Jag tog mod till mig och skuttade min lite i padocken, shit vad rolig hon är och älskar det, synd att jag inte är så safe i hoppningen, blir nästan sugen på clearround men..

Idag dressyrträning, kännde mig ringrostig och sitter och sneglar på dom "färdiga" hästarna, glömmer att hon är fyra och inte är "där" än.
Nu måste jag börja ställa krav oxå, hua,vad jobbigt..
Men det är så kul att komma iväg:laugh:och hon var duktig, vill bara hitta en dressyrsadel, kör flatback nu och min sits blir inte bättre i den:crazy:.

Joey003.jpg

Joey002.jpg

Joey004.jpg

Ursakta de daliga bilderna, det regnade och var uppehall om vartannat sa jag hade bara upp kameran nagra sekunder at gangen.

Sa nojd med honom, sarskilt galoppombytena som verkligen sitter nu och hur val han sjalv taxerar :love:

vet du hur deras temperament är? alla jag träffat som i sin tur träffat flera numero unos säger att de inte varit de lättaste.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
78 759
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
15 385
Senast: mrkarisma
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
115 050
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar