Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men dito. Det värsta jag kan tänka mig är att äta middag. Fyfan. Jag och vad-det-nu-är äter fortfrande middag vid teven för jag kan fan inte sitta mittemot och äta. Gud nej
Edit: Wooow jag fick inlägg nr 1000
Jag har inga problem med promenaddejt som första träff, men tänker att det blir svårt att går vidare i coronatider till dejt två och tre, om man inte ska umgås med folk utanför sin vanliga sfär? Vet att alla gör olika, men för mig känns det inte riktigt bra nu när siffrorna bara ser sämre och sämre ut, så jag tappar sugen för tinder helt klart...
Absolut ingen middag som forsta dejt - tar alldeles for langt och ar for svart att "komma ur" om man absolut inte klickar
Första dejten med särbon var en promenad runt en sjö(inne i stan) en beckmörk morgon i februari innan mitt jobb, det snöade dessutom på tvären. När vi kom tillbaka såg jag ut som en blandning mellan dränkt katt och panda, men han gillade mig uppenbarligen ändå.Jag tycker promenaddejt verkar så sjukt svårt på något vis. Jag blir helt snorig, röd i ansiktet och frusen när vädret är såhär. Är absolut inte bra NYTT sällskap. Kan helt klart gå promenad med folk jag redan känner, men känns svårt att lära känna folk på en promenad i November.
Första dejten med särbon var en promenad runt en sjö(inne i stan) en beckmörk morgon i februari innan mitt jobb, det snöade dessutom på tvären. När vi kom tillbaka såg jag ut som en blandning mellan dränkt katt och panda, men han gillade mig uppenbarligen ändå.
Haha, ja det fungerar såklart för vissa, jag skulle nog heller åka hem till någon. Om det inte nu vore för den "lilla" detaljen att det kan vara livsfarligt...
Det här fattar jag inte. Jag ger aldrig ut några föreställningar till folk. Jag säger rakt ut jag är inte en person som sminkar mig och jag bär byxor för jämnan. Lik förbenat så kommer killar jag träffat och klagar på att jag inte sminkar mig. Hade väll en sak om det varit en riktigt dejt night men när dom tycker man ska sminka mig för att vi ska hämta pizza å spela spel med hans kompis. Jag blir lite öhm hallå... Blir grymt provocerad av detta.Och jag är livrädd för att åka hem till nån. Corona eller ej, jag sonderar alla flyktvägar, ser mig över axeln osv. Sjukt paranoid. Tycker det är så jäkla skönt att ta en promenad, kan gömma sig i funktionella kläder istället för att vara snygg osv. Jag är mkt mer bekväm så, och jag kan ändå inte tänka mig att vara med nån som inte kan tänka sig att vara ute och röra sig heller....
Och jag är livrädd för att åka hem till nån. Corona eller ej, jag sonderar alla flyktvägar, ser mig över axeln osv. Sjukt paranoid. Tycker det är så jäkla skönt att ta en promenad, kan gömma sig i funktionella kläder istället för att vara snygg osv. Jag är mkt mer bekväm så, och jag kan ändå inte tänka mig att vara med nån som inte kan tänka sig att vara ute och röra sig heller....
Det här fattar jag inte. Jag ger aldrig ut några föreställningar till folk. Jag säger rakt ut jag är inte en person som sminkar mig och jag bär byxor för jämnan. Lik förbenat så kommer killar jag träffat och klagar på att jag inte sminkar mig. Hade väll en sak om det varit en riktigt dejt night men när dom tycker man ska sminka mig för att vi ska hämta pizza å spela spel med hans kompis. Jag blir lite öhm hallå... Blir grymt provocerad av detta.
Och jag tycker att det står i en massa profiler på Tinder och Facebook Dejting att de inte vill ha en tjej som måste sminka sig för att gå till Ica till exempel. Flera killar har skrivit till mig när de inser att jag har extensionfransar att de inte är intresserad av en tjej som är så ytlig. Så sjukt roligt, för det är verkligen så att man inte kan göra alla nöjda. Om de inte klagar på att man har för mycket smink så har man uppenbarligen för lite. Jag har ju extensions för att jag inte sminkar mig mer än till fest och inte ens alltid då, men ändå vill ha lite färg och form.Lik förbenat så kommer killar jag träffat och klagar på att jag inte sminkar mig.
Och jag tycker att det står i en massa profiler på Tinder och Facebook Dejting att de inte vill ha en tjej som måste sminka sig för att gå till Ica till exempel. Flera killar har skrivit till mig när de inser att jag har extensionfransar att de inte är intresserad av en tjej som är så ytlig. Så sjukt roligt, för det är verkligen så att man inte kan göra alla nöjda. Om de inte klagar på att man har för mycket smink så har man uppenbarligen för lite. Jag har ju extensions för att jag inte sminkar mig mer än till fest och inte ens alltid då, men ändå vill ha lite färg och form.
Om det händer igen (vilket jag hoppas att du slipper), svara något med att han gärna får leta upp någon sminkkurs ni kan gå tillsammans så att det blir lättare för er båda att sminka sig snygga inför dejt! Jag tippar på att killarna inte är så pepp på att sminka sig själva.Det här fattar jag inte. Jag ger aldrig ut några föreställningar till folk. Jag säger rakt ut jag är inte en person som sminkar mig och jag bär byxor för jämnan. Lik förbenat så kommer killar jag träffat och klagar på att jag inte sminkar mig. Hade väll en sak om det varit en riktigt dejt night men när dom tycker man ska sminka mig för att vi ska hämta pizza å spela spel med hans kompis. Jag blir lite öhm hallå... Blir grymt provocerad av detta.
Jag har inga problem med att bjuda hem någon på middag som första dejt. Jag är desto mer restriktiv med att åka hem till någon okänd.
Personligen tycker jag bio är helt värdelöst som första dejt. Jag vill inte ägna två timmar av dejten till att kolla på film istället för att faktiskt prata med personen jag träffar. Bio är mysigt med någon man träffat några gånger och vet att man är attraherad av men att sitta med någon okänd i mörkret tycker jag är stelt.
Men precis! Jag har dessutom varit med om att jag träffade någon jag snabbt insåg att jag inte var attraherad av, vi gick på bio (som planerat) och under filmen försökte han hålla mig i handen. Jävligt stelt att dra undan den och sen sitta i en mycket obekväm stämning resten av filmenMen ja! Haha vad ska man göra under de där timmarna egentligen?
Jag har inga problem med att bjuda hem någon på middag som första dejt. Jag är desto mer restriktiv med att åka hem till någon okänd.
Personligen tycker jag bio är helt värdelöst som första dejt. Jag vill inte ägna två timmar av dejten till att kolla på film istället för att faktiskt prata med personen jag träffar. Bio är mysigt med någon man träffat några gånger och vet att man är attraherad av men att sitta med någon okänd i mörkret tycker jag är stelt.