Om jag hade haft en profil på dejtingapp så hade det nog stått: "Jag är hetero och avskyr män som grupp, unkna könsroller och förväntningar på att leva upp till dem. Jag tänker inte försörja dig eller bli försörjd, jag är livrädd för fysisk kontakt om jag inte efter mkt om och men väljer den själv, jag har PMS eller andra humörsvängningar 3 av 4 veckor, jag jobbar för jämnan och utöver det har jag djur som upptar min tid. Kärlek som sådan är i bästa fall prio 10 på listan om den ens uppstår, jag är dålig på att kompromissa och jag har dåligt tålamod. Jag går under jorden ibland och orkar inte höra av mig. Ibland har jag jättemkt energi och är intensiv och vill umgås jämt och hitta på saker hela tiden, kanske tom pussas.
Jag förväntar mig att du står ut med mig trots alla mina brister. Annars orkar jag inte med dig. Du ska ha ett eget liv och egna intressen och inte sura för att jag har mitt. Jag gör allt bäst själv och har oerhört svårt att ta in nån i mitt liv öht, än mindre känna tillit och berätta nåt om mig själv innan jag känner dig utan och innan. Du ska kunna ta hand om din egen skit i ditt eget hem och laga din egen mat, fatta när det är dags att duscha, borsta tänderna eller bara hålla sig undan.
Här är några bilder på mina djur, mina favoritlastbilar och bilder från mitt jobb med stora maskiner och energianläggningar. Jag hatar att vara med på bild så du får se en på mig i full kemdräkt and that's it."
Jag förstår varför jag inte har dejtingappar. Skulle ju inte få göra annat än avvärja alla svar...
Fanns en anledning till att jag aldrig hade någon beskrivning