Själv tycker jag såhär; jag gillar tjejer som på ett eller annat sätt vet vad de gillar, vad de vill ha eller inte ha. Och specifikt att de vågar säga det.
Med det sagt tycker jag inte det är särskilt attraktivt när detta är fokuserat på "karriär". Jag ser jobb och karriär som en stor fet fälla som nån har lyckats lura både tjejer och killar till att tro att det i sig är ett stort mål i livet. Och därmed är jag inte så särskilt intresserad av en tjej som verkar ha svalt det med hull och hår, så att säga.
Det betyder däremot inte att jag inte vill ha en stabil ekonomi eller att jag inte kan jobba väldigt hårt och mycket med nått jag brinner för. Gillar även att ha pengar så det räcker och blir över för allt jag vill göra, hur jag vill bo mm. Men det är inte att "göra karriär" eller att sitta och på riktigt vara intresserad av Q3-rapportens marginaler i det stora företaget man jobbar åt.
Jag värderar hur man ser på hälsa isåfall
mycket högre än synen på karriär och jobbstatus. Skulle aldrig klara av att ha ett förhållande med en person som inte har ett intresse av att träna (på nått sätt), som inte vill ut och åka skidor nångång, inte ut och paddla kanot, inte testa klättra (bara som exempel..). Eller som inte bryr sig om att hålla en (tillräckligt) bra kost, tex. Men gillar hon sitt jobb och kollegor där hon tjänar en lägre lön men trivs - det är HELT okej. Vi kan bo lite billigare isf