Jag skulle nog inte säga att det nödvändigtvis är bättre att få tio respektlösa mail än inget alls. Där kan man ju tycka olika dock.
Jag har svårt att tro att alla mail ni får är respektlösa ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle nog inte säga att det nödvändigtvis är bättre att få tio respektlösa mail än inget alls. Där kan man ju tycka olika dock.
Nå 75 % idag i alla fall. Fick ett till som var ok, men profilbilden är 5 år gammal...och minst 20 kg lättare än de aktuella.Jag har svårt att tro att alla mail ni får är respektlösa ?
Haha, ur säkerhetsaspekten är väl det första du skrev bra iaf.Du dejtar inte killar
Skämt åsido, men det är väl mest för att kolla civilstånd och ålder.
Jag har svårt att tro att alla mail ni får är respektlösa ?
Lyxproblemet är inte att få respektlösa mail utan att man förväntar sig att alla ska vara bra. Ingen vill ha dåliga mail men det är å andra sidan så att det är ju något som mottagaren avgör.
Det Hero vill poängtera är väl mer andra sidan att han får i princip inga mail alls varken sig respektlösa eller inte. Allt han kommer få är vad han själv skickar och får svar på varav en del kanske i slutändan räknas som respektlösa av whatever anledning.
Så får man 10 mail varav 8 är ointressanta så får man fortfarande 2 intressanta.
De respektlösa mailen är inte beviset på det men det är vad som tas upp. Alla bra mail som man får är ju inget som går under "vad mycket bra mail man får" utan det räknas som hur det borde vara. Så det är även ett eget val vad man fokuserar på, det bra eller det dåliga.Jovisst, men det som blir konstigt tycker jag är att räkna med de åtta respektlösa som någon form av bevis på att kvinnor har det lättare på dejtingsidor. Man får väl i såfall bara räkna de två som är trevligt skrivna, de andra gör ju varken till eller från.
De respektlösa mailen är inte beviset på det men det är vad som tas upp. Alla bra mail som man får är ju inget som går under "vad mycket bra mail man får" utan det räknas som hur det borde vara. Så det är även ett eget val vad man fokuserar på, det bra eller det dåliga.
Är vi tillbaka på att det är så synd om de stackars männen som inte får dejta vem de vill?
Jag blir så äcklad av detta återkommande ämne - som om människor är något man kan ha rätt till, och det är synd om de som inte får tillgång till de människor de vill ha. ÄCKLAD!
Ärligt talat avger detta ämne starka incelsvibbar.
Håller med, riktigt obehaglig attityd!Är vi tillbaka på att det är så synd om de stackars männen som inte får dejta vem de vill?
Jag blir så äcklad av detta återkommande ämne - som om människor är något man kan ha rätt till, och det är synd om de som inte får tillgång till de människor de vill ha. ÄCKLAD!
Precis. Om åtta av tio mejl är respektlösa är det väl snarare ett bevis på att kvinnor har det svårare på dejtingsidor, än tvärtom?Jovisst, men det som blir konstigt tycker jag är att räkna med de åtta respektlösa som någon form av bevis på att kvinnor har det lättare på dejtingsidor. Man får väl i såfall bara räkna de två som är trevligt skrivna, de andra gör ju varken till eller från.
Inte om män får noll mail utan allt som händer kommer på eget initiativ.Precis. Om åtta av tio mejl är respektlösa är det väl snarare ett bevis på att kvinnor har det svårare på dejtingsidor, än tvärtom?
Men så är det väl för många kvinnor också?!Inte om män får noll mail utan allt som händer kommer på eget initiativ.
Inte om män får noll mail utan allt som händer kommer på eget initiativ.
Det är väl roligare än en tom inbox iaf ? Det är ju inte som att det är jobbigt att sortera mail.
Jag har fått 2 meddelanden på 1 år .
Många blir en definitionsfråga men om du menar större delen av kvinnor så nej.Men så är det väl för många kvinnor också?!